Gå til innhold

Gutt, Jente? Hva sier magefølelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en veldig sterk følelse av at det er en gutt på gang, vet ikke helt hvorfor men... :) Jeg ønsker meg like sterkt jente som gutt, det har absolutt ingen betydning. Den vordende far påstår at det er tvillinger, men så heldige tror nok ikke vi er (siden vi har prøvd ei stund jeg begynner å bli ganske "gammel" hadde det vært greit å få to når vi først fikk det til liksom).

Annonse

Jeg føler egentlig på meg at det er ei jente der inne, men det får meg til å tro at det blir en gutt... Merkelig nok...Min mor er har 2 søstre og jeg har 2 søstre, (og kun en gutt i søskenbarnflokken), så det virker som om vi får jenter her i gården... :P Men så er det kanskje på tide med noen gutter også? Har en pappa med 2 brødre, også har den kommende far 2 brødre...så vi får se...

Har forøvrig prøvd med gullring i ulltråd her...men nå husker jeg plutselig ikke hva det er når den går i ring, og hva det er når den pendler...Noen som vet???

• 2 uker senere...

Mitt første blei jente men hun døda 5 dager etter fødselen.Blei jeg fort gravid i gjen etter 4 måneder og blei fort kvalm...

så jeg tror ....at jeg får gutt denne gang samboen min tror det...

Di sier fort mann blir gravid igjen etter sitt 1 babyen blei jente neste blir gutt sier di...

Men må vente til uke 19 for å bekrefte kjønn ..

Lenge til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...