Gå til innhold

Ang slimproppen!!ALLE SOM LURER SE HIT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere jenter,hvorfor bryr dere dere så voldsomt om denne slimproppen?? Har akkurat vært inne til kontroll på føden, og de kunne faktisk fortelle meg at det er SVÆRT SVÆRT sjeldent at kvinner faktisk ser denne!! Den pleier nemlig å løse seg opp og bli slim og utflod FØR den kommer ut! Og selvom du plutselig skulle være en av de 1-2% som faktisk ser den,og ikke bare TROR at de ser den-så har den INGENTING å si på når en person kommer til å føde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må jo da bry seg de som vil?! har vell ikke noe g si det.. når det plutselig kommer en klump med blod i eller lignende så er det vell lov og lure på hva det er for noe, nei slimproppen trenger ikke og ha noe med og gjøre med at fødselen settes igang med engang men den viser deg at du holder på og modnes så da skjønner jeg at folk blir spennte når den kommer eller når de tror den kommer...

er vell ikke noe vits og henge seg oppi det vell....

Skrevet

Var ikke ment som et "krangle" innlegg, var bare ment som et opplysningsinnlegg.. sder jo at det svært mange som lurer på slimproppen her inne. Derfor jeg brukte store bokstaver=)

HI

Skrevet

ok;) takk for opplysninga begynte virkelig og lure på hvor i allverden denna slimproppen hadde tatt veien.. 5 dager på overtid og har aldri sett den.. og jeg skal si deg at jeg har fulgt nøye med...! hehehe

Skrevet

Tusen takk for et veldig bra innlegg Anonym! Føler det er slik at jeg har "ventet" på denne slimproppen siden alle snakker om den her hele tiden. Fint å høre at du har fått beskjed om at den løser seg opp til slim og "vanlig" utflod slik at vi kan "slappe" av... den har jo ingenting med når fødselen er likvel--...

Skrevet

Samme her=) derfor jeg spurte på føden da jeg var der=)

Og dere som trodde jeg var kranglete;)

Men etter å ha lest gjennom det jeg skrev,så kan det høres sånn ut. Dumt det ikke går ann å forandre på innleggene som en selv har skrevet..

Men beklager ihvertfall,var ikke ment som krangling=)

HI

Skrevet

samma her, har jo født to fra før der jeg så slimproppen som små geleklumper med litt blod i minst en uke før termin. Er en dag på overtid nå, og har ikke sett noe ennå, men hadde mer slimete utflod for to til tre uker siden. Tror derfor at min propp gikk rundt den tiden, HÅPE, HÅPE.

Skrevet

Innlegget virket bare og være så "sint" med alle utropstegn og store bokstaver, men det kan sikkert være til hjelp for noen som lurer.

Skrevet

som sagt,bare å beklage:)

hi

Skrevet

Jeg har lurt fælt fordi jeg aldri hadde hørt om denne slimproppen før, og det virka som om det var en skikkelig big deal. Men enda en myte avlivet, og greit er det :-)

Skrevet

la nå de som lurer på slimproppen få lov til det, veldig veldig mange her inne ser den jo.

typisk anonym-kommentar dette.

Skrevet

Min slimpropp kom ti dager før fødsel..

Men visste ikke hva det var når det plutselig lå en tommelfingerstørrelse gjennomsiktig geleklump i trusen min. Da var det godt å ha BIM'ere for 3 år siden, som kunne opplyse meg om hva det var...

Skrevet

Jeg lurer fordi jeg har fått beskjed om å ikke bade etter den har gått.Å jeg er avhengig av min vekløse svømmetime hver uke så lenge som mulig:)Å jeg har nå 27 dager igjen til termin

Skrevet

Se "fra uke til uke" under uke 36. Der står det noe om slimproppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...