Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Mine er ikke det. Ingen spesiell grunn til å ikke gjøre det, og ingen spesiell grunn til å gjøre det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 jepp, han ble døpt 12.nov. Nesten 3,5mnd gammel. Grei tradisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Nei, hun er ikke det... men lurer på om hun ikke har tapt litt på det økonomisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Vi døpte henne. Egentlig bare for at det er tradisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Tradisjon her også. Ble døpt i min gamle dåpskjole 8 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, døpte da han var 2,5 mnd. Jeg syntes ikke det var noe vits i, fordi jeg er ateist, men sambo ville gjerne og jeg tror resten av slekta også delte det synspunktet. Greit for meg og det ble jo en skikkelig fin dag - pluss at tassen per dags dato har mer sparepenger en mora si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #7 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja det er hun...4 mnd gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 29. januar 2007 #8 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja han ble døpt 2 mnd gammel Synes det er en fin tradisjon jeg, men sambo kunne godt tenkt seg å ikke gjøre det. Men det ble en veldig fin dag sammens med hele familien på begge sider (Nord - Trøndere og Romsdalinger) , he,he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #9 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, vi døpte. Synes det er viktig med tradisjonene. Jeg har vel regnet meg som kristen tidligere, nå er regner jeg meg selv som "undrende"... ) Diskuterte endel med presten på dåpssamtalen, og hun mente jo at selv om man kanskje ikke er så troende selv så er det viktig i forhold til tradisjoner. Som hun sa så er det kanskje spesielt viktig her på Vestli/Stovner hvor det er såpass stor innvandrerandel. Man møter mange kulturer og da er det viktig å ta med seg en del av sin egen kultur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 29. januar 2007 #10 Del Skrevet 29. januar 2007 Nei, det ble ikke så hun ble døpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 29. januar 2007 #11 Del Skrevet 29. januar 2007 Oda ble døpt 19 nov. Jeg er ikke selv døpt, så det var sambo sin familie som ønsket det og jeg er verken for eller imot...men syns selvfølgelig at det ble en koselig dag for hele familien på begge sider (det var forresten første gangen at mine og hans familie traff hverandre, selv om vi da hadde vært sammen i nesten 1 1/2 år....hans familie var bortreist da Oda ble født) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 29. januar 2007 #12 Del Skrevet 29. januar 2007 Her er alle tre døpt - mest for tradisjonens skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 29. januar 2007 #13 Del Skrevet 29. januar 2007 ja,patrick er døpt 22.oktober. Han er egentlig å døpt for at det er en tradisjon. Både jeg og sambo er døpt,så da synes jeg at vi sku døpe våre barn å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. januar 2007 #14 Del Skrevet 29. januar 2007 ja, og veldig stolt over det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 30. januar 2007 #15 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, Ingrid er døpt. Jeg er ikke personlig kristen, men begrunner det å ta et valg for henne at det er lettere for henne å melde seg ut av kirken enn å melde seg inn seinere. Da kan hun ta valget selv. Har ellers ikke noe i mot kristendommen, og mener den står for sentrale verdier, selv om det har blitt noe forkludret opp gjennom historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 30. januar 2007 #16 Del Skrevet 30. januar 2007 ja, Thea ble døpt 22.10:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 30. januar 2007 #17 Del Skrevet 30. januar 2007 alexandra er velsigna i pinsemenigheten.. 8 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå