Gå til innhold

Hvordan var det hos dere...


Hemmeline

Anbefalte innlegg

hvordan var det hos dere når babyene deres begynte å smile?

Begynner å bli litt bekymret her nå jeg altså. Evelina er 7 uker til onsdagen. Hun begynte å ha litt øyekontakt med oss for et par uker siden. Men hun er fortsatt veldig opptatt av alt annet rundt, og synes nok ikke vi er så kjempespennende enda.

Vi har fått et par smil de siste dagene, men de sitter langt inne altså. Må slite veldig for å få lurt fram et lite et. (ikke alltid det går heller da)

Jeg synes kanskje hun er litt treg når hun nærmer seg 7 uker, men håper virkelig ikke at det er noe galt altså...

 

Når deres babyer begynte å smile, ble det likesom smiling og latter hver dag og masse med en gang eller gikk det sånn gradivs?

Hvordan var det med øyekontakten, ville de ha masse øyekontakt med en gang eller gikk dette også gradivs mer og mer?

 

Skal heldigvis på 6 ukerskontroll snart, men hadde vært greit å høre hvordan det var hos dere andre når de begynte med smilene sine.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. Amalie smiler heller ikke så veldig mye enda.. hun er veldig kostbar med de.. men det hender innimellom, hun er 8 uker på onsdag... har begynt å feste blikket nå, men hun er oxo mest opptatt av ting rundt, bilder, lys og andre lyder...

 

Men det kommer vel snart tenker jeg.. noen er vel kanskje litt tregere enn andre, vet ikk jeg.. satser på at vi får litt flere smil framover nå hemmeline:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonathan er 5 uker og vi har øyekontakt og han smiler når han ser mamman og pappan sin:) smiler oxo når han hører og ser andre som han kjenner igjenn:)

 

han er en liten solstråle hehe.. begynte og smile for 2 uker siden..

 

han smiler masse hver dag, men når jeg prøver og filme det el ta bilde av det så slutter han.. hehe har bare 1 bilde av at han smiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna smiler ofte. Men latteren kommer ikke før om en stund ( i følge boka... ) Er vel et par uker nå som smilene kommer oftere og oftere. Det går gradvis her.

 

Tror neppe du trenger å bekymre deg, men man tenker jo over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God blikk-kontakt har vi hatt lenge men smilene sitter langt inne, ble litt løsere med de sist lørdag (var 5 uker da). Men det er som regel forskjell på dager. Har hun mye vondt i magen, så smiler hun heller ikke. Det sier seg vel selv, da. De siste dagene har hun også begynt å prate en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han her begynte å kikke på ting ganske tidlig synes jeg. Da var lys veldig spennende, etterhvert begynte han å kikke på meg - hehe, la plutselig merke til at han kikket på meg når han spiste. Snakket til han med "kosestemme", og da smilte han så puppen datt ut. Koselig. Le gjør han ikke enda. Er 3,5 uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar altså damer:) Bra å høre at det har kommet litt gradvis hos andre også. Da håper jeg at ting er på gang her ihvertfall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...