Gå til innhold

Hvor mange er forlovet eller gift?

Anbefalte innlegg

Egentlig har jeg lyst til å være gift før vi får barn. Det er ikke veldig viktig, men litt viktig. Av og til spør jeg sambo, litt sånn på kødd om vi skal gifte oss, blikket hans sier mer enn tusen ord... ikke faen... men, så fortalte jeg han om skuddårsgreia, at da kan jentene fri osv. Jeg sa at jeg ville jo helst at han skulle fri, men hvis han ikke fikk ræva i gir så måtte jeg jo gjøre det selv. Og da sa han at "innen den tid så kunne det jo hende han så annerledes på det". Jeg er ikke sikker på hva han mente, men jeg håper jo at det betyr at han kanskje har lyst til å forlove seg snart:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7996581-hvor-mange-er-forlovet-eller-gift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi oi! så spennende!

vi er verken gift eller forlovet.. å han var sterk i meningen før at vi måtte være gift før vi fikk barn (hans to eldre søsken har gjort det på denne måten)

men vi har nå blitt enige om at det holder å være forlovet før vi får barn, å det er eg veldig fornøyd med! en forlovelse er jo uansett et løfte om en fremtid sammen!

vi ser å på barn som større enn det å gifte seg.

Ikke forlovet elelr gift... men vi er begge enige om at vi en dag skal gifte oss da! Han må fri, hvis ikke gjør jeg det... når er det skuddår neste gang da? Vil helst være gift før jeg får barn (da sitter kjolen penest hahaha) men det tar jo tid å planlegge bryllup, og jeg vil gifte meg på sensommeren/tidlig høst tenker jeg... og det er ikke aktuelt neste år... så 2009 blir for lege ti, derfor vil jeg ha iallefall et barn først.

Men ingen barn i bryllup! Det er en voksenfest. Verken mine eller andres barn. Unger som ikke kan sitte stille/hlde fred, får heller ikke være med kirken - da er det min dag og min tur til å få oppmerksomhet! Streng kanskje, men det er tross alt vi som bestemmer når den dagen kommer.

Annonse

Hehe...

Jeg er jo forlovet...hehe...Jeg fridde...Men hvem er det som ikke vet det nå...hehe,,,,

Men leeeenge til vi blir gift...=o(

Du skal ikke se bort i fra at han kanskje kommer til å fri til høst kanskje...=o) HVis ikke du gjør det da...hehe

klem

jeg er også forlovet!:) vi har 3års dag nå i januar:)

vi tenker ennå ikke på å gifte oss for det har vi ikke tid til og økonomi til...men skal ikke se bort i fra at det skjer på 10 års dagen vår som er i 2012:)

Verken forlovet eller forgiftet, he he. Ingen planer om det heller. Har aldri sett på det som min store drøm. Vet jo at vi er glade i hverandre og skal være sammen resten av livet uansett. Tenkte før at vi kanskje måtte gifte oss dersom vi fikk barn, men nå som lovene kanskje skal endres slik at samboere og gifte likestilles så trenger vi jo ikke egentlig.

Annonse

Vi er ikke forlovet, men vi har snakket en del om bryllup. Vi lurte på å gifte oss i utlandet til neste år, men jeg har skiftet litt mening. Jeg vil gifte meg med hele familien rundt meg i Norge. Mannen har fått litt "bryllup er unødvendig" tanker, så det spørs om det ikke blir på en stund...

Jeg føler iallefall at det ikke haster. Vet ikke om forlovelse er så aktuelt.

Vi elsker hverandre, det vet vi begge to og det er jo det viktigeste:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...