Gå til innhold

JULI barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstermin 8.juli, skal på UL 12.februar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har foreløpig termin 4 juli, spent på hva ul sier imorgen.

Skrevet

Jeg også, foreløpig termin 20 juli, men vet at det er noen få dager for seint, blir sikkert retta på på UL. (:

Skrevet

Jepp. 5. juli her.:)

Skrevet

Englebarnet`s beregnede ankomst er 16 juli=O)

Skrevet

Jepp! 15 juli sier legen, jeg sier 21 juli... og hva UL sier vet jeg ikke ennå...

Skrevet

Foreløpig termin 8. juli, men legen tror den blir skjøvet frem ved UL 13.feb pga høyt symfysemål! (18 cm 17+2) :o)

Skrevet

Var på UL i går og fikk flyttet terminen fra 28/6 til 5/7, så det ser ut til å bli julibaby på meg og :-)

Skrevet

Ja, foreløpig termin 21 juli. Så får vi se om den blir endret ved UL 19feb.

Skrevet

11 juli her;-) snart ul..;-)))

Skrevet

menstermin : 1 juli

Ul-termin: 6 juli

Venter en gutt ;)

Skrevet

Vet akkurat nå jeg hadde eggløsning, så terminen må bli 30.juli. Blir spennede å se på den ordinære UL og de vil flytte på den!!

Skrevet

jeg venter også julibarn :-) Foreløpig termin er 2.juli. Skal på UL på fredag så får vi se hva de finner ut da... Jeg vet også når jeg hadde eggløsning så jeg er rimelig sikker på at 2. juli stemmer;-)

Skrevet

har termin 17 juli, skal på ultralyd 21 februar så det blir spennende å se om datoen endrer seg

Skrevet

Så vittig!

Jeg har også termin 30.juli og 2,5 åringen min kom også ca 4 uker før tida. Jeg er også spent på om jeg kommer til å føde tidligere. Skal i hvert fall holde meg borte fra lakris denne gangen...

Skrevet

Jeg har også termin 17.juli:) Skal på ul.16.feb, blir spennende ja gitt..

Skrevet

vi har termin 24. juli, ordinær ul 20. februar, gleder meg;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...