Gå til innhold

mislykket vending= keisersnitt på fredag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset for å prøve å snu beibien, men han var ikke til å rikke. Ble satt opp på keisersnitt på fredag, da er jeg 38 uker. Gikk litt fort i svingene og jeg som ikke er lei av å være gravid enda:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da:( men du får ha lykke til på fredag! tenk! du skal bli mamma! PÅ FREDAG!! jippi!

Skrevet

Lykke til på fredag.... hjelpes, jeg har det som deg..skal på vending til uka... Håper det går bra.

Skrevet

oioi,,, lykke til da:) Dette kommer til å gå så bra så:)

Skrevet

Hei!

Jeg var til vending i forrige uke, og vår ville heller ikke snu seg.

Så jeg skal også ta ks på fredag! Er da 38 + 5.

Lykke til til oss begge:) Om fire dager er vi mammaer!

PS: Hvilket sykehus skal du på?

Skrevet

Hei!

Så morsomt! Skal føde ved helgelandsykehuset.Lykke til, regner med vi ses på dib!

Skrevet

oi.. så spennende =) skal på vending til uka jeg også. er spent på om dem får d til. er d vondt å prøve å snu barnet? lykketil på fredag da =)

Skrevet

Det skal ikke gjøre vondt sa legen, men min beibi satt så godt fast. Det er du som styrer hva legen gjør. Sa jeg stopp, stoppet han med en gang. Følte at han var veldig lydhør og presset ikke på.Jeg lot det gå ganske langt før jeg sa stopp, sitter her med blåflekker på magen og vondt. Jeg er i uke 37 i dag og beibien ble beregnet til et sted mellom 3,2 og 3,7 kg! Hadde jeg vært der for noen dager siden ville sikkert ha gått lettere sa legen. Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar =) blåmerker????? da må han ha tatt i litt da skjønner jeg. Regner me dem tar ultralyd før dem eventuelt snur. kan jeg nekte snuing da hvis jeg ikke vil eller må jeg prøve d? må ærlig innrømme at jeg gruer meg ganske masse... =( er så redd dem skal ta i for hardt at d gjør vondt til babyen.

Skrevet

Hei

Du får ctg og ul før de starter. De lokaliserer morkaka og ser på leie en gang til.Så får du bricanyl intravinøst, det er for at livmora skal bli helt slapp. Du kan få hjertbank av det, men jeg ble bare litt rar i kroppen. Jordmor tok ul hele tiden imens legen prøvde å snu beibien. De passet på at fosterlyden var jevn. Beibien skulle ikke bli stresset. Så må du ligge med ctg 1-2 timer etter forsøket uansett utfall.Du kan si stopp når du vil. Det gjør fryktelig vondt for deg før det gjør vondt for beibien, de ligger godt pakket inn:-)

Skrevet

takk for svar igjen.. synes d høres skummelt ut me snuing jeg. men jeg må vel bare hoppe i d jeg også. dem veit nok hva dem driver me =) var d nå om fredagen du skulle ta keisersnitt? hvor mange dager har du egentlig til termin?

Skrevet

Det er førstkommende fredag ja! Skummelt!!! Har termin 21. feb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...