Smokk1 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei ! Vi venter vårt første barn i april og skal begynne å handle utstyr snart. Vurderer å kjøpe Stokke stellebord og Tripp Trapp stol. Er det noen av dere som har erfaring med disse produktene ? Synes det er vanskelig å finne stellebord som er fine.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Er helt enig med deg i at det er vanskelig å finne fine stellebord. Jeg vurderte også Stokke sitt stellebord av denne grunn, men syntes kanskje det ble litt dyrt i forhold til både funksjon og utseende. Jeg har nå gått for en helt enkel løsning: et enkelt sammenleggbart stellebord, og et IKEA høyskap ved siden av til å ha alt babyutstyret i (hadde et passende skap tilgjengelig, derfor denne løsningen). Ellers synes jeg jo at stellekommodene i tre er flotte, men de er oftest veldig dyre (ca 5000 vil jeg tro). Fordelen er at du har en kommode du kan bruke når stelleperioden er over. Her er en link til fine barnemøbler: http://www.marlip.dk/page.asp?page_id=221 Tripp trapp stolen er et must, synes jeg! Denne brukes av barnet i svært mange år, like greit å kjøpe den med det samme. Vet at mange foretrekker å ha en babystol med spisebrett den første tiden, men det er også fullt mulig å bruke tripp trapp stolen med bøyle når barnet begynner å sitte selv. Men dette er jo ikke noe du trenger å ha på plass før barnet er født, vent gjerne med denne
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Synes ingen andre stoler er så fine som Tripp Trapp jeg! Og nå har du jo tid til å følge med og kjøpe den på tilbud... Har pute til vår, så begynte å bruke den allerede ved 6 mndr. Og bruker den ennå... Nå er eldste 2 år, og vi kommer til å kjøpe ny til junior som kommer om 2 mndr.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg hadde selv tripp trapp stol som barn, og det hadde begge mine søsken også. Min mor har nå 2 av de 3 stolene hjemme til bruk for barnebarna. Vi brukte stolene våre til langt opp på barneskolen alle tre. Kan nevne at vi er 30 +- i alder. Så jeg tror jeg kan anbefale tripp trapp på det varmeste. Jeg har tenkt å kjøpe det til mitt barn:) Ang stellekommode, sjekk ut Babydan.no, der har de noen fine i tre. Ikke så ille priser heller.
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Tripp trapp stol e ett must!! Vi e tre søsken på 23, 20 og 14. Modern å dæm har fortsatt alle stolan heime me kjøkkenbordet. E genialt. Å når småungan kjæm på besøk så e det bare å ta fram bøyla. E genialt. Har sånn til min på 3 år. Å ska ha en til til babyen!
mayaya Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Vi har bestilt en Tripp Trapp også, ja! De er supersolide og i tillegg pene og se på! Hjemme på gården hos foreldrene mine står enda min 27 år gamle stol, den har vært brukt til tantebarna mine imellom, og nå skal den være besøksstol for poden min :-D
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Kan anbefale dette stellebordet http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1386⊂=168&page=1 Det minner om Stokke Care, men er mye billigere. Det er solid og har passe høye kanter på sidene.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Tripp Trapp stol er supert. Jeg venter snart min første, og hun skal arve Trip Trap stolen som jeg fikk da jeg var liten. Jeg brukte den hele oppveksten, til og med som stol ved pulten helt til jeg var ferdig med videregående. Den er fortsatt i kjempegod stand. Utrolig kvalitet -verdt hver krone! Har ikke erfaring med Stokke stellebordet, men hvis kvaliteten er lik, er det sikkert en god investering. Jeg ønsker meg babysenga -Stokke sleepi, men har ikke råd akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå