Gå til innhold

KISS ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i et innlegg at KISS syndrom var nevnt. Leste på lommelegen om symptomer osv... og etter det er jeg overbevist om at gutten vår har det.. mange av symptomene stemmer. Han har en favorittside (han snur hodet tilbake så fort vi prøver å legge det andre veien), han sover urolig, liker ikke ligge på magen, litt flat bak i hodet (der hvor han alltid ligger), liker ikke å få på lue, prøver jeg å bøye hodet litt bakover for å vaske under haken så skriker han... han ble hjulpet ut med sugekopp, og da er det jo større risiko for KISS.

Hva tror dere? Hvem må jeg ta kontakt med??

Noen andre som har barn med KISS?

Huff, dette likte jeg ikke... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan stemme det ja! Ta kontakt med kiropraktor eller manuellterapaut, de kan vurdere det for deg.

Minsten har Kiss, eller har hatt og han ble betraktelig bedre etter noen kiropraktorbehandlinger.

Skrevet

Du bor ikke tilfeldigvis i Stavanger? Har du i tilfelle en kiropraktor å anbefale?

Skrevet

Nei gjør ikke det... Men vil anbefale manuellterapaut før kiropraktor igrunn. Tror de har mer ekspertise på Kiss.

Lykke til:)

Skrevet

Ok. Takk skal du ha:) Søkte på nettet, men fant ingen.. så får høre om det er noen som har en å anbefale:)

Skrevet

Ja, min tass har det. Du kan kontakte en erfaren manuell terapeut som kan se på babyen din. Han/hun vil kunne si om det er kiss. Manuell terapeuter står oppført på internettsidene om kiss-kidd. Du trenger ingen legehenvisning. Behandlingen er gratis.

Du behøver ikke bekymre deg. De aller aller fleste blir friske! Og egentlig betyr det bare at det finnes behandling for problemene til barnet ditt.

Lykke til:)

Skrevet

Høres ut som ungen din har Kiss. Fysioterapauten oppdaget at de gjorde vondt for gutten min når han bøyde hodet fremover, da grein han som bare det. Ellers låg han skeivt og hadde en favorittside men han var blid og fornøyd og sov godt. Fysioterapauten oppdaget det etter 2,5 mnd, og henviste han raskt videre til manuellterapaut.Etter noen behandlinger ble han mye bedre, men følges fremdeles opp nå etter 6,5 mnd.

Du finner og en manuellterapaut på Jæren Sports medisinske senter som heter Ole Marius Lund som er kjempeflink.

Lykke til, det er bra at det blir oppdaget tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...