Gå til innhold

Heisann jenter! kan dere hjelpe meg litt? (samme som skravlesiden)


Klemenhåpefull

Anbefalte innlegg

jeg trenger virkelig noen råd fra dere som kan litt mer enn meg..

 

Jeg er ikke gravid eller prøver, men glemte pillen for litt over en uke siden. Vi hadde sex dagen før, og jeg tok pillen 43 timer etter den andre, altså 7 timer for sent. tok en angrepille etter ca 12-13 timer (etter glemt pille) Men nå, en uke etterpå har jeg enormt ømme pupper, gjør vondt å gå, ha på meg BH, og enda vondere å ikke ha på bh...

 

kan det hende angrpillen ikke virket som den skulle? kan disse ømme puppene være et tegn på graviditet?

 

Håper dere kan hjelpe meg...tusen takk for alle svar.

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auda.. Høres ut som noen tegn det der, men du bør nesten ta en test for å være sikker.. Vonde pupper var egentlig mitt sterkeste svangerskapstegn i begynnelsen, nå er det kvalme og en hel rekke andre ting.

 

Ønsker deg lykke til og hold oss gjerne oppdatert om du ønsker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er den store dosen hormoner i angrepillen som spiller deg et puss! Men ta en test. Umulig å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar =)

 

jeg skal ikke ha mens før om en uke, så da er det vel litt tidlig å teste?

 

Men skal holde dere oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres litt rart ut at puppene har vokst ut av bh'en kun en uke etter unnfangelsen. Pleier å ta litt lenger tid. Så jeg tror nok heller det er angrepillen du reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men når jeg bruker p-piller er et av mine sterkeste mens tegn ømme pupper og dette er fordi jeg reagerer ekstra på hormoner.

Jeg tror derfor det er hormonene som leker med deg, disse kan også gjøre slik at mensen blir utsatt noen dager...du har jo klusset litt i systemet med den angre pillen

 

 

lykke til uansett utfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...