Gå til innhold

legen ang ingen symptomer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er nå 6+5 og har ikke hatt et eneste symptom... Ringte legen og spurde om jeg burde bekymre meg. Legen var kjempe hyggelig, og jeg fikk time i morgen for å sjekke om alt er ok. Håper at alt er bra og at jeg kan begynne å slappe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:)

 

jeg har heller ikke hatt noen symptomer, vært helt frisk og ikke kvalm, ikke ømme pupper engang, og jeg bekymra meg hele tiden for om jeg har hatt MA osv osv.. men legen sier det er helt vanlig og ikke få symptomer også, vi er rett og slett heldige! jeg bekymra meg faktisk så mye at jeg dro på privat UL i dag ( min uke 10) og der var det en sprell levende liten baby, så alt var helt i orden. Så prøv å slappe av, det skal hvertfall jeg fra nå av.. lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i 6 uke og har heller ikke symptomer bortsett fra strekking i magen. Tenker en del på MA, men tror du at strekkingen hadde gidd seg dersom barnet var dødt?

skal til legen 5 februar. Men har fastlegen noen mulighet til og "se om det er liv"? ultralyd, el lytte på en el annen måte? El må jeg til jordmor for det? Er ventetiden i såfall lang der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...