Gå til innhold

Svake mensensmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Er det noen andre som har akkurat som svake svake mensensmerter bak i ryggen, og foran? er det vanlig å ha? er 31uker på vei.

Hilsen Jente 86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er i uke 35 og har den siste uken også hatt svake mensmurringer i korsryggen.

Har tenkt at dette er litt tidlig, så jeg har sagt til meg selv at dette er verking fra bekkenet eller at jeg er sliten i ryggen.

Mensmurringene er kortvarige og svake, men jeg kjenner de jeg.

Jeg blir så i tvil om hva jeg kjenner om dagen. Er det reelle murringer eller bare en ønsketenkining??

Tenkte å høre med Jm til uken om det faktisk er mulig å få murringer så tidlig.

Skrevet

Jeg er 35+4 og har også hatt mens smerter i ryggen og magen de siste ukene.

Skrevet

Blir usikker jeg også, men er slik at hadde d ikke vært for at jeg er gravid, så hadde jeg vært sikker på at jeg hadde fått mensen, eller ville få den i løpet av dagen. er svake, men har en del helt ned med livmoren også. kommer inni mellom, og i dag tidlig var de ganske vonde, sann at man helst har lyst til å sitte. får spørre legen min neste gang jeg skal til henne, men er ikke før 13februar...så er en stund til.

takk for svar forresten:)

Skrevet

Jeg har slitt med det hele svangerskapet. Fikk beskjed om at hvis jeg hadde mensmurringer lenger enn to timer i strekk skulle jeg ringe legen/føden. Etter uke 34 trengte jeg ikke det lenger for da ville de ikke stoppe fødselen. Da fikk jeg bare beskjed om å slappe av og ligge mest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...