Gå til innhold

Å, for en dag!!


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Har lyst å rive av meg håret!! Gutten bare okker seg i dag, mater han, så må han gulpe. Raper litt, plass til mer mat, mer gulp, bytting av klær, mer mat, gulp, vondt i magen, rap som ikke kommer opp, mer mat. I tillegg bare spytter han ut puppen og griner, selv om han er sulten, tror utdrivningsrefleksen er litt treg i dag.. Åååå, så frustrerende. Ikke fått tid til å spise noe mer enn frokost. Full i gulp i håret, usminket og jævlig.. Gleder meg til gubben kommer hjem!!

 

Ååå, godt å syte litt;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er jammen lov å syte når det er sånn. Dessverre må vi vel regne med sånne dager innimellom. Får knapt gått på do selv når det er sånn! Sønnen min har sine dager da han skal være i armene hele tiden, og det er slitsomt og tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som sønnen min i går og i forgårs det, borsett fra det med gulpinga.. Har hatt to dager hvor han har vært rimelig muggen kan man si ja... Men i dag har han vært i strålende humør..:) De har vel dårlige dager, men kjenner til frustrasjonen...:) Men det er rart hvor fort vi glemmer de dårlige dagene når de kommer med en smil eller et lite latterhikst...:) De er jo nydelige og....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være skikelig tålmodig på sånne dager. Men det er sant hvor fort det blir glemt:) Isted kom han med et nytt "ord", "ma".. hehe, snart kommer vel resten, "mma":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noen ganger jeg nesten har vurdert å adoptere han bort... Men når jeg da ser på han når han sover, der han ligger med den lille kroppen sin og de runde bollekinnene sine...*nå begynner jeg nesten å gråte her* så er jeg ikke annet enn vanvittig glad i den lille bylten min....*sukk* Ingen er så go som han altså.... *løper bort og titter på den sovende gutten min....snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...