Gå til innhold

Jeg klør!


CiljaS

Anbefalte innlegg

Slet litt med kløe under graviditeten men det er ingenting i forhold til nå! Huden min har plutselig blitt så tørr, smører og smører men hjelper ikke særlig. Klør også der jeg ikke er tørr. Drikker masse vann da den tørre huden kan komme av dehydrering men hjelper ikke det heller. Noen flere? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta omega 3 (3 kapsler to ganger om dagen) og vit. b. bruk parfymefrie vaskemiddler og bytt ut bodylotion med en god olje. høres ikke gøy ut å klø sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! datteren min ble jo som sagt født 8 uker for tidlig pga at jeg klødde.... nå er hun 3 og en halv mnd og jeg klør som en galning enda.... :(

har bestilt time hos legen så kan jeg kanskje få allergipiller igjen,dem funka ikke under graviditeten men kanskje dem gjør det nå!

jeg pleier og bade i litt olje... da klør det ikke på en liten stund ihvertfall...

har desverre ingen andre råd nå,får høre hva legen sier! :)

Lykke til,vet hvordan du har det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til overnevnte råd kan jeg anbefale at du kjøper ADERMA EXOMEGA krem på apoteket. Den er helt suveren på min hud, som både er atopisk og har litt psoriasis. Den lindrer raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den funka ikke på meg når jeg gikk gravid men nå lindrer den faktisk litt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller prøv ZONA ekstra. Den er kjempe effektiv på meg og jeg har kløende eksem på hendene.

Liker ikke å bruke kortisonkremer som jeg egentlig burde brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...