Gå til innhold

Sover babyene deres hele natta?

Anbefalte innlegg

Sønnen vår er 7 1/2 uke, han har sovet 7-8 timer i strekk nå på natta i over en uke. Legger han ca 23 og han sover til 7. Er så utrolig deilig! Skjedde bare helt plutselig, håper det varer... Han får mye mat og kos på kvelden, tror nok det hjelper. Noen andre som har god nattesøvn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7995760-sover-babyene-deres-hele-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, jeg vil ha babyen din!! :) Ikke det at vår ikke sover, han sover som regel 5-6 timer i strekk, men må opp etter det, som regel i 4-tiden.. Da sover han til 8-9, får mer mat og sover til 11-12. Fint det, men herregud, 7-8 timer i strekk, for en luksus!!:)

Annonse

Huff, nettene har vært et slit hele tiden. Når hun først sovner, kan hun gjerne sove 6-7 timer, men hun sover stort sett aldri før halv 4.....slitsomt for mor! Men vi sover langt utover formiddagen når vi kan, så jeg får tatt igjen litt søvn. Det er imidlertid ikke hver dag, har jo en 4-åring som skal bringes i barnehagen.

Mia Elise sover hele natten og har gjort det en stund. Legger henne i halv ti tiden og dersom hun fortsatt ligger og totter og gliser kl. elleve får hun litt mer pupp og så sover hun til seks, får pupp og sovner igjen på puppen før vi står opp i ni tiden. Utrolig deilig!

Her soves det heeeele natten og enda litt til. Kan legge henne halv 10 på kvelden og VEKKE henne mellom ni og 12! Fått beskjed at jeg må vekke henne av helsesøster så hun ikke mister et måltid. Hun sover også kjempemye på dagtid. Lite våken, men er veldig våken når hun først er det da:-) Men hadde hun ikke hatt smokk ville hun nok ikke sovnet så fort. Med en gang hun får den går det ikke lange stunden før hun er borte igjen. Den sovedokka jo:-)

Annonse

Her er ingen natt lik. Noen få ganger pupper hun hver time nesten, men ikke mange netter det.

Oftest får jeg 4timer sammenhengende søvn, noen ganger 3, noen ganger 5 og om jeg er veldig heldig får jeg 7 - men det er bare en gang i blandt. Etter den første soveperiode som som regel er den lengste soveperioden, sover hun så ca 3timer før pupp og så sover hun kortere og kortere før vi står opp 10.30ca.

Varierer hvor lang tid det tar for henne å sovne etter puppen..men oftest går det ganske greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...