Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lingnende?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble veldig overstimmulert i dette første forsøket, ble lagt inn med endel vann i lungeposen og veldig store eggstokker. Men den dagen de skulle tappe lungen, å de tok UL for å sjekke, hadde det gått litt tilbake, og kroppen har ordnet opp selv. Er ikke helt bra, men har jo merket at det er mye bedre nå.

Da jeg snakket med legen før jeg fikk reise hjem sa hun ( å ikke på en pen måte) Da må du regne med at du mest sannsynlig ikke er gravid... Siden kroppen ordner opp selv, og da jeg kanskje ikke produserer gravid hormoner!

Men er det noen som har opplevd dette og likevel vært gravid? Vil jo ikke gi opp håpet helt enda... Er på rugedag 11 nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7995641-noen-som-har-opplevd-noe-lingnende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei blåbobler..

jeg var også overstimulert 1 forsøk,fikk ut like mange egg som deg(var det ikke 23 eller mer?)

men ingen sa at det skulle ødelegge mine sjangser,har heller hørt det motsatte..

jeg ble ikke gravid,.....men det tror jeg ,har helt andre grunner..

hvis du er på rugedag 11 så er det ganske så langt,jeg fikk blødning dag 9 og det virker ofte som at folk for mensen veldig tidlig ved ivf..(hvis negativ test)

håper legen tar skikkelig feil,så hun kanskje ikke tar fra folk håp unødvendig..

lykke til blåbobler

Hei igjen, tusen takk for svar jenter! Ja det stemmer at det ble 23 egg, husker bra du!

Klarer liksom ikke helt å legge opp tanken på at det kanskje har gått bra selv om vannet gikk tilbake av seg selv... kjekt å høre at det kan være en mulighet:)

Lykke til til dere oxo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...