Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Født i uke 27, er nå 1år(har ikke orket å søke, forsto det slik at premature er noe forsikringselskap helst ikke vil vite av) Men fikk for en stund siden telefon fra forsikringselskapet vårt at dem så at vi ikke hadde forsikret det ene barnet vårt, sendte inn skjema og fikk svar idag at hun har fått samme barne og undomsforsikring som de andre barna(ikke bare ulykke) YES!!!! Forøvrig Gjensidige.......
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Kjempebra! Men SYND OG SKAM at det skal måtte gå ett helt år... Norge burde gremmes!! (ikke at jeg vet hvordan det er i andre land altså, men..) Gratulerer så mye! Gleder meg til vår lille venn (også født i uke 27 - er nå sju mnd ukorrigert - fire korrigert..) kan bli helt forsikret!
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Vet ikke om det må gå et helt år, men jeg søkte ikke før nå, trodde det var nytteløst å få. Men siden det har vært så masse oppe i mediene i det siste, har vist forsikringselskapene jenket seg noen hakk og ikke greier alle under en kam.
Stolt trebarnsmamma Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Saa bra!! Vet at det er mange forsikringsselskap som kun har ulykke frem til barnet er 1 aar, man kan søke om helseforsikring først naar barnet er 1 aar. Prematur eller ikke..
Karomamma Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Grattis!! Vi fikk avslag fra Gjensidige pga lav fødselsvekt (1746g) men fikk beskjed om at vi kunne søke igjen etter hun har fylt 2 år - i mai 2007.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Vi fikk hos IF med det samme, når hun var ca. 3-4 måneder gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå