Gå til innhold

ny her jeg!!!!

håper det går nå

Anbefalte innlegg

jeg er ny her på dette forumet har vært gjennom 1 SAi 2004 og 1MA nå i nov 2006,brukt veldig lang til på å komme meg videre lurer bare på om dere har noen tips til mag ang å få spiren til å sitte,ser jo noen av dere har barn fra før!!!ønsker oss veldig barn men sambo er mye vekk i jobbe så ikke så lett å planlegge helt!!men går på zink men trenger noe jeg kan ta for at det vil sitte, for legene villl ikke undersøke meg før jeg har mistet 3 ganger er helt på trynet!!off ble langt dette håper noen gidder å svare

Fortsetter under...

heisann...

har vel ikke så mange gode tips å komme med akkurat. men litt omtanke skader vel ikke:)

Vet hvordan du har det, har selv nettopp vært igjennom en MA og det er ikke noe kjekt, spesielt ikke viss barnet er veldig ønsket som det var oss deg, og med oss. Jeg tror man bare må prøve å tenke positivt, spise masse frukt og grønsaker og ha det godt med seg selv.

Jeg fikk beskjed med jordmor om å spise folsyre og omega 3 så det gjør jeg...så håper vi at spiren sitter neste gang, både med dere og med oss....

lykke til, med de beste ønsker om en fruktbar fremtid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...