Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurte på om det er noen flere om har opplevd å få smerter i låret når dere setter/reiser dere og som også fortsetter å være der når en går rundt.

Det virker som det er krampe, men det hjelper ikke å masere og heller ikke å tøye ut. Det hjelper litt der å da med uttyning men etter en stund er det vondt igjen. Kjenner det ikke når jeg sitter i ro, men når jeg reiser med opp og går.

Har hatt dette siden fredag så forsetter det får jeg vel ta meg en tur til legen å få sjekket det ut, men ville bare høre med dere først om noen har vært borti noe lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan minne om noe merkelige smerter jeg var utsatt for. Fant ut at det hjalp IKKE å massere eller gni på det av noe slag. Eneste som funker er å holde foten helt i ro, da gikk det over til dagen etterpå.. Var hos legen, hun hadde aldri hørt om noe lignende...

Lykke til ;)

Skrevet

jeg vet ikke om det er det samme som jeg har, men jeg har smerter i låret ved for mye bevegelse, eller for mye stillesitting...Det stikker på innsiden, i lysken.. Jeg var hos legen, og hun mente jeg hadde en form for bekkenløsning. Er blitt sykemeldt nå. Skulle egentlig i jobb etter permisjonsslutt i morgen, men det ble ikke noe av.

Skrevet

Takk for svar dere.

Det har fortsatt ikke gitt seg i dag så regner med at det blir en tur til legen for å høre. Håper det ikke er noe ala du har fått mamma til Fabienne, du får ha lykke til fremover og håper at det kanskje kan bli bedre med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...