Gå til innhold

Nå har jeg bestilt time hos legen for å få disse reductil pillene.. Men hva skal en si egentlig? Kan han nekte meg dem?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Har en høy bmi så jeg har krav på å få de. Er frisk og opplagt og ikke plager med blodtrykket mitt. Hvordan gikk dere frem for å få disse pillene? Sukk fikk ikke time før om 14 dager så må vente eeeeenda litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa til legen min at jeg hadde lest om dem og ville prøve. Forklarte at jeg skjønner at dette ikke er noen vidunderkur, og at man må jobbe for å gå ned uansett, men at jeg trengte noe for å få meg i gang, noe for å få troen på at jeg skulle klare å gå ned. Dessuten må man jo på legekontoret hver 14 dag de første 3 mnd og veies, ta blodtrykk og sjekke puls. Dette motiverer jo i seg selv....

 

Bare forklar legen hvorfor du er der, og hva du ønsker. For meg så var det en stor barriere å gå til legen pga overvekt, men jeg ble bare mødt med forståelse. Har en kjempe flink lege.

 

Lykke til, fjorten dager går så fort atte, og det skader ikke å begynne slankekuren allerede nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar stella polaris!

 

Ja du er ikke alene om å ikke akkurat glede seg til å gå til legen. Syntes det er nedvergende og måtte spørre legen om slike piller. Håper jeg møter på forståelse. Hva skjer egentlig på denne legetimen? Blodprøver ? Man må vel på vekta regner jeg med.. uff har ikke mye lyst til det foran legen. Er "bare" meg som skal se den hvis du skjønner.. Vil så gjerne komme meg ned dit jeg skal være men føler jeg trenger dette jeg også. For å komme i gang!

 

Tusen takk for lykkeønskninger!

 

Ps.. har allerede begynt slankekuren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...