Gå til innhold

Hånden på hjertet.....


Aylinah

Anbefalte innlegg

Helt med hånda på hjertet,jeg klarer faktisk ikke å finne noe negativt med det å gå gravid...Ikke kvalmen,ikke vondtene i ryggen..NADA....Jeg bar tenker på hvor utrolig velsignet vi er som er så heldig å få bære frem et nytt og vakkert liv...Tenker på alle de som faktisk aldri får den muligheten,jeg vet iallefall når jeg kanskje blir lei skal jeg gjøre alt jeg kan for å nyte hvert eneste minutt uansett....Hvor heldig er ikke vi jenter,flere som har tenkt poå det.... :o)Livet er herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Har det akkurat likedan! Kjæresten min er litt bekymra siden jeg er litt kvalm og sånn, ville at jeg skulle ringe til lege etc.. Men jeg syns bare det er greit (i alle fall så lenge kvalmen er såpass svak som den er nå), og at det er et godt tegn på at alt virker som det skal. Er så utrolig at kroppen kan påvirkes slik at et lite frø! (6 uker...) Eneste jeg klager over er at jeg har influensa, og det er virkelig ikke kjekt. Men det hadde det ikke vært uten baby i magen heller;)

 

Vi er virkelig heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan ikke si jeg ser noe negativit... gleder meg utrolig! Det er flott å få mulighetetn til å få barn.

 

Men jeg er ikke bedre enn at jeg kan finne på å klage litt over vondter og rariteter i forbindelse med svangerskapet.. men det betyr ikke at jeg heller ville vært foruten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi seff er det lov å syte og klage litt...jeg ville bare frem til det så lenge man klarer å forstå hvor heldig man er...Kommer sikkert til å få syti litt jeg å,hehe men sånn er det jo...Men skal som sagt prøve så godt jeg kan å bare nyyyyyte :o) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...