Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå prøvd siden mars 2006, begynner å bli litt frustrert her.. Fyller 30 i år og har alltid tenkt at jeg ville ha minst tre.. Av div årsaker har det ikke blitt til at jeg begynte å prøve før i fjor- man må jo faktisk ha noen å lage disse barna sammen med blant annet... ;)

Nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente med å kontakte lege for å komme videre. Har veldig uregelemssige sykluser- alt fra 27- 45 dager. Lurer på om det er noe i veien og at jeg har vanskelig for å bli gravid pga dette..

Noen med erfaring som kan gi meg et par gode råd? Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7995385-n%C3%A5r-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en telefon til legen, du!

(lyv heller på deg en måned ekstra..)

Kjenner godt til dette med uregelmessige sykluser, noe min lege tok alvorlig (snille legen min.. men ikke de på resepsjonen).

Og skulle det være noe som gjør at dere trenger ekstra hjelp for å bli gravid er det av betydning å komme igang så fort som mulig. pga av alder, mener jeg!

Lykke til!

Klem fra

Jeg ville også ringt. det verste de kan si er NEI, du må vente i noen mnd på en eventuell utredning.

Du har ihvertfall ikke noe å tape på det. Jeg angrer på at jeg ikke ringte legen før. Vi skal på utredning nå i februar, og jeg var hos legen i desember, Så alt tar tid kan man si....

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...