Gå til innhold

Ultralyd


jentegutt&gutt

Anbefalte innlegg

venter nr 3, og husker denne fasen fra uke 11 som en litt "ekkel" tid. Kvalme osv er borte, men kjenner ikke liv enda.. og tar meg selv i å tenke på om alt er bra hele tiden....

Noen der oppe tenker på meg, for nettopp ringte de fra Kvinneklinikken og lurte på om jeg hadde lyst på en ekstra ultralyd.

Ny lege skulle læres opp, og jeg var akkurat i målgruppen. Så jippi neste uke skal jeg i en 1 times lang ultralyd!!

Ble bare så innmari glad!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever akkurat det samme nå - er i uke 10, og alle symptomer er plutselig borte. Ikke er jeg trøtt, ikke svimmel, og ikke kjenner jeg strekkene i magen som jeg har hatt daglig til nå. (Kvalme har jeg vært så heldig å slippe!) Men jeg har ikke hatt antydning til noen blødning, så da satser jeg på at alt er bra, selv om jeg jo er litt småparanoid hele tiden... Jeg er førstegangs, og har vært så heldig å få en tidlig ultralyd jeg også - i morgen!! Er så utrolig spent! Og litt nervøs, da...

Masse lykke til til deg også!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh.. det er så spennende! Er det første ultralyden??? var på Ul i uke 9, helt utrolig å se det lille hjertet som banket. Var veldig bortskjemt under de to andre svangerskapene, da gikk jeg hos en fantastisk gynekolog, som var overlege på Føden, men nå er vi flyttet og her har jeg ikke samme oppfølgningen. Få høre hvordan det gikk da vel!! lykke til i morgen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...