Gå til innhold

OBS OBS!!! Babybjörn tilbakekaller babyskjeer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i siste nr av F&B at disse skjeene kan gå i oppløsning. Babybjörn tilbakekaller dem, og man får en "haklapp" som erstatning.

Er det hakesmekke på norsk?

Dere som har slike skjeer, lever dem til nærmeste Babybjörn-forhandler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke levere dem fra meg. De er så gode. Passer bare ekstra på når jeg gir ham mat....Tror ikke de er så farlige som det...Min er ikke løs iallefall. Tror det skal litt til å bite av tuppen

Skrevet

Det er sikkert ok dersom du følger veldig nøye med. Kan jo være litt sleip og levere dem når du ikke trenger dem mer, og få den hakesmekken som erstatning.

Skrevet

Min baby fohandler der jeg bor fortalt meg om desse skjeene. Det er 6 stk på verdens basis som har gått i oppløsning oppvask maskin. Våre barn er ikke oppvaskmaskiner. Hun sa hun ikke ville selge meg de fordi hun ikke hadde lov, men at jeg kunne få to pakker av henne. Det var mitt ansvar, men hun sa de ikke var farlige. Jeg er kjempe glad for å ha de. De er kjempe gode. Men altso 6 stk på verdens basis som er ødlagte. Det kan være skjeer med produksjons feil slikt hender. Tror ikke de er farlig for våre barn

Skrevet

jeg har heller ikke giddet å levere de tilbake. de har jo andre skjeer de kunne gitt oss istedenfor haklapp. da vil jeg heller beholde de.

Skrevet

Dette er gammelt nytt,de gikk jo ut med dette for 6 mnd siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...