Gå til innhold

hva har barna deres på seg?


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

det finnes jo så mange søte klær til de små.. og jeg har kjøpt en del.. men får jo nesten ikke brukt noe av dette... gutten min har egentlig bare body og sokker på seg.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Body, strømpebuks og sokker. ofte i ull nå om dagen når han sover ute.

Ellers går det i body og sparkebukse og sokker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

body, strømpebukse og enten sparkebukse eller andre søte bukser. Har fått noen kjempe lekre selebukser bla. Kjoler er noe herk, selv om det er kjempe søtt så det er bare når vi er borte. Om kvelden etter det 20 bleieskiftet blir det som regel bare strømpebuksa og body

 

Og de røde ullsokkene vi fikk på sykehuset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omslagstrøye eller body og sparkebukse eller strømpebukse.

 

Når vi går ut tar vi på lue og en jakke eller genser hvis det er mer enn et par minusgrader, ellers holder det lenge med dunpose og trekket over baggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi nesten bare body og strømpebukse. Alle de fine klærne jeg kjøpte blir kun tatt på når vi skal ut...(kommer ikke til å få brukt alle klærne engang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hjemme går det mest i body (ofte ull) og str.bukse. Brukt mye sparkebukser også, myke og gode.

Når vi drar på besøk, pynter jeg henne opp litt. Har fått så mange fine klær, spes. kjoler, som vi prøver å bruke for det blir for smått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne er det body og sparkebukse, eller body å strømpebukse.

Har den &%¤#&%#¤ frejkas puta så alle de nydelige sparkebuksene vises jo ikke likevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body og bukse + sokker da...

Har ikke brukt strømpebukser ennå...

Når vi skal ut i vogn har vi en fleecedress i tillegg, og en tjukkere dress om vi skal ut i bil...

 

Har en del klær, og det er jeg glad for, hender jo det blir litt gulp eller bæsj på bodyen, blir litt skift :)))

Tror nok vi får brukt alt... pynter han mest i helgene... eller om jeg veit vi får besøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt nesten utelukkende ullbody og bukse + ullsokker. Ulltøy er så myk og deilig nå, contra mine barndomsminner om kløende og stikkende plagg, hehe. Pynter litt ekstra med kjole til besøk. Bruker hel dress til å være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...