Gå til innhold

Tidlig mage med nummer 2?!


Tone Troll

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nummer 2, og er 5 fullgåtte uker på vei. Jeg blir så oppblåst i magen (pga. graviditeten regner jeg med - ble det i første svangerskap også - men ikke SÅ tidlig). Så derfor ser jeg jo allerede gravid ut, særlig på ettermidag og kveld. Har hørt noen si at de fikk mye tidligere mage med barn nummer to enn med nummer en.Da jeg var 3 mnd. på vei kunne det tydelig sees i forrige graviditet. Når begynte dere å se gravide ut, dere med nummer 2 i magen? (Eller noen med nummer 1-mage som også er tidlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min buler også, første for meg og bare 5+1 så håper det bare er luft...hehe litt tidlig å skaffe mammaklær synes jeg!

Men kanskje det er fler inni der?

Det er værst på ettermiddagen/kvelden for meg og men det er en bul der som jeg ikke klarer å holde inne og det har det ikke vært før!

 

Lykke til begge to!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid med nr 2...5+3 uker...og jeg har mage,blir mer synelig utover dagen..

 

godt og se at jeg ikke er alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen også! Med nr 1 var jeg også oppblåst til å begynne med, men fikk ikke ordentlig mage før rundt 16-17 uker, eller enda senere også. Ble vel ikke skikkelig merkbart "utenpå klærne" før etter 20 uker i hvert fall.

 

Nå, derimot, er jeg 8 uker på vei og magen buler som bare det! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig på jobben i 4 uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg lurer også på hvordan jeg skal klare å holde det hemmelig, hehe. Sist hevdet jeg knallhardt å bare ha kjørt heftig på på kakefronten.... Greit å vente litt lenger (enn uke 5) med å fortelle det, synes jeg for min egen del. Hyggelig å høre at det er flere med bulemager rundt omkring, Måtte flire av deg som svarte at magen alltid buler...hehe. Den var jo god :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr 1 fikk jeg mage i uke 11-12. husket jeg kjøpte min første mammabukse når jeg var 12 uker. jeg var da plaget med ekstrem svangerskapskvalme og hadde gått ned 6 kg. Nå er jeg 8 uker med nr 2 og har kjempestor mage spesielt på ettermiddag/kveld. lurer virkelig på hvordan jeg skal klare og holde det skjult i 4 uker til. skal i barnedåp til helgen og aner ikke hva jeg skal ha på meg, vil ikke si det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr. 3 (har tvillinger på 7 mnd) og er nå 6+3 og har skikkelig mage assa. Mamma tuller med at kanskje det er 3 inne i magen min nå siden den er så stor =)

Det var godt å høre at det er flere som har fått mage så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Må henge meg med her. Er på vei med nr.2 og har ganske så synlig mage. Fikk fort mage sist jeg var gravid også, men nå er jeg 8 uker på vei og få ikke igjen knappen på buksene mine, sånn har det vært siden uke 6.

:) Sist ble jeg veldig stor...lurer på hvordan det skal gå denne gangen?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...