Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 2005 traff jeg han som er mannen i mitt liv, og iløpet av 2006 gikk alt veldig fort... jeg flyttet fra oslo og mitt sosiale nettverk med klump i halsen til hamar der jeg ikke kjente noen. jeg fortsatte min jobb i oslo og pendlet noen måneder inntil jeg var 5 måneder på vei med den lille tulla som ankom den 10 januar -07.

så skaffet vi oss et hus på ottestad, så nå har jeg blitt ottestadjente.

jeg trives godt her, men jeg kjenner ingen og kunne godt ha tenkt meg å bli kjent med noen...

hørte med helsestasjonen på ottestad angående barselgruppe, men de hadde ikke noe å tilby før om 4 måneder. ringte derfor til hamar for å høre om jeg kunne få være med der, men det kunne bli vanskelig ettersom jeg tilhørte stange kommune. har ikke fått noe endelig svar fra hamar, de skulle kontakte meg iløpet av uka...

har også lagt inn et lite innlegg på dib i håp om å finne en trillevenn eller noe. føler meg nesten litt desperat, he,he..

jeg er 26 år og har eira på snart tre uker.

vet at ting blir bedre når jeg begynner på etterutdanningen på elverum til høsten og når jeg begynner å jobbe.. av erfaring blir man gjerne kjent med noen da, men det er så lenge til...

noen som har forslag hva jeg kan gjøre?

håper på noen svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med kirken om de har trilletreff. Det har de her (er ikke gudstjeneste det altså, kun et sted vi kan møtes å ta en kopp kaffe). Om de ikke har, få de til å tenne på ideen og start selv.

Har du en hobby du kan begynne med da? Kanskje et treningssenter etc? Kan jo komme i kontakt på den måten også!

Hvis mannen din jobber i nærheten. Inviter hans kolleger med samboer/ektefelle etc og "hiv" deg over damene :)

Lykke til :)

Skrevet

Dessverre bor jeg på en helt annen kant av landet... men lurte på om du har prøvd innlegg på dib-treff? Det var sånn jeg ble kjent med andre gravide da jeg bodde i Trondheim (gjennom bim-treff altså).

og så ville jeg bare si at Eira er et nydelig navn :)

Skrevet

Det høres akkurat ut som historien min det. Og jeg havnet i Østerdalen (ikke så veldig langt unna). Skal prøve å trene i Elverum når snuppa blir litt større. Kanskje vi kan trene sammen der.

Skrevet

Så etterlysningen din her om dagen, men rakk ikke å svare da. Jeg bor på Ridabu, og føler meg litt ensom, jeg også.

Jeg er snart 26 år og har en sønn på 4 mnd., er litt sjenert i starten, men folk synes jeg er trivelig og grei... ;-)

Kanskje vi prates?

Skrevet

ja det hadde vært veldig koselig. Jeg kan vel kanskje være noe sjenert i starten jeg også, men bruker som regel ikke så lang tid på å bli varm i trøya;)

Ridabu er jo ikke så langt unna heller og eira er ikke så hyppen på at jeg skal sove så masse på dagen så da er det bare å komme seg opp;)

nå ble jeg veldig gla når jeg så at andre også har det litt ensomt og at det ikke bare er jeg som føler det slik.

Nå er det ei lita tulle her som er illsint og klar for mat;)

Men jeg vil veldig gjerne prate mer med deg..:)

Skrevet

takker masse for svar, skal ikke så mye til for å muntre opp dagen litt:)

Skrevet

Jeg bor for langt unna til å være en potensiell venninne, men ville bare si at du har valgt et nydelig navn. Det er nemlig det vår neste skal hete om hun blir jente.

Flott opprinnelse og fin klang. Og med et så vakkert navn må du jo være en vakker liten pike.

Lykke til med sosialiseringen, går nok veldig bra, DiB er et genialt sted å møte nye venner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...