Gå til innhold

Hvor mange er innom her i arbeidstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg. Kjenner jeg får litt dårlig samvittighet jeg. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, men kjenner ikke at jeg får veldig dårlig samvittighet:-)

Skrevet

Sitter med siden oppe fra 09-16, men passer på å gjemme den og lukke den før lunchen:)

Så lenge alt annet arbeid går unna er det ikke noe problem....

Skrevet

Jeg og er her i arbeidstiden:) Ingen dårlig samvittighet...

Skrevet

Jeg er aldri inne her i arbeidstiden. Jobber på sykehus, og der har man jo aldri tid til å sitte og surfe på nettet når man er på jobb.

Skrevet

Jepp. Jeg er :) Men lite dårlig samvittighet. Gjør det kun når jeg har tid og det er stille på jobb :)

Skrevet

Med DiB går en stille nattevakt fort! Takk og lov. Nå må jeg gjøre skrivearbeidet mitt hjemme!

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg:) Jegfår likevel litt dårlig samvittighet jeg da. Har en kontorjobb der jeg stort sett selv er ansvarlig for å gi meg selv arbeidsoppgaver, og da er det så alfor lett å ikke være effektiv. Jaja. får jo også gjort det som skal gjøres. Men nå må jeg på et møte, og det må jeg i hvert fall få med meg!

Ha en fin dag på jobb jenter!

Skrevet

Jeg er her inne hele tiden, og er nok blitt litt mindre effektiv etter at jeg oppdaget denne siden... Men jeg har så dårlig betalt allikevel, så jeg har ikke dårlig samvittighet....

Skrevet

jeg er her jeg og..selv om det ligger en haug med papirer ved siden av meg. men kan ikke snakke med noen om denne lengselen, så blir et fristed der jeg ser at flere tenker like mye på dette som meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...