Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 såg du hadde sånn holder som holder han oppe i badekaret..(snek på bildene dine) Funker det? Begynner de å bli for stor hvis ikke jeg har kjøpt til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Funker veldig bra her. Vi starta med det rett etter jul, og Simen er stooor altså. 9,5 kg og 72,5 lang. Jeg syns absolutt det er verdt pengene ja! Han storkoser seg i den iallefall. Sitter godt i den også. Støtte under rompa og på sidene. Sugekopp i bunn. Passer jo godt på da, men trenger ikke å holde lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Ok takk skal du ha..vår jente er 7 kg og 66 lang så da kan jeg visst ha den en stund da. Kanskje jeg skal kjøpe en sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Skulle se på dine bilder også, er det jenta di som er på Libero reklamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Min jente? Hvor er bilde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Skulle klikke inn på dine bilder og så dukket det opp en liberoreklame der bildeskal stå. Jenten vår sto det:) Så da trodde jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 #7 Del Skrevet 30. januar 2007 Så du svaret mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #8 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja...vet ikke om jeg helt forsto. Det er iallefall ikke vår jente...kan legge ut et bilde så du får se hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 #9 Del Skrevet 30. januar 2007 Hm. Hvis du trykker på nicket ditt på innlegget. Og så på "mine bilder". Så står det "jenten vår:) og der er det bare en stor liberoreklame:) Derfor trodde jeg det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 #10 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå var det et bilde der! Så fin og søt hun er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #11 Del Skrevet 30. januar 2007 takk takk...nå forsto jeg. Simen også...en skikkelig godgutt! Så stolt han så ut i dressen sin..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå