Gå til innhold

Torsdag kl 13 får jeg dommen :o((

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

alt jeg har for at dette SKAL gå bra!!!!!!!

Annonse

Masse, masse lykke til!!!!!!!!!!

Sender deg et lass med babystøv****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klemmer fra

Hjelpeogtrøste, dette er nervepirrende, Tullemor. Har tenkt på deg idag, og om du blør ennå? Eller har fandenskapet stoppet?? Du er sterk og modig og klarer å slappe av nå. Ingenting blir bedre av at hue klikker i ventetiden. Ta vare på deg, og dypp deg selv i luksus og velvære. Det fortjener du! God klem sendes!

Annonse

Tusen takk alle søte.. ja dette er triller av høy klasse hehe...

Men er jo bare å vente.. snakket lenge med ei som har vært her inne og er gravid, hun blødde mye i starten så jeg er litt roligere nå gitt...

Takker henne masse for det!!!!!!

åhh snuppa da.. så koselig å høre fra deg.. får jo litt sms da hihi....

Ja dette er mer spennende en jeg behøver akkurat nå syns jeg.. får håpe vi lykkes nå!!!!!!!!!!

Håper alt står bra til.

Jo Snupi har jo blødd mye værre enn meg og herregud jeg ble skremt når hun fortalte hva hun hadde opplevd.. men hun og spiren er jo super sterke og hun er gravid hun hihi.... jeg krysser alt for henne og hun fortjener det så vanvittig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...