♥Tiny Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Svidd av 1,9 millioner kroner!!!!!!! Hehe... noen som slår den idag?? Har jo kjøpt oss ny leilighet i 2-mannsbolig da, ikke bare sløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, gratulerer. Jeg slår deg nok ikke. Har handlet for 199kr da. Har ikke sløst jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Grattis!! Vi har nettopp solgt leilighet til 1,4 vi.For 25 min siden faktisk:) Og kjøpt halv tomanns til 2,4. Går litt i minus kan man si:) Men har uansett tjent 300tusen på leiligheten da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer til deg med ny bolig Tiny! I dag har jeg bare vært hjemme, så jeg har ikke brukt en eneste krone. Ikke handlet på nett en gang... ) Og gratulerer til deg Sanna&Simen med salg av bolig. Godt at budet kom opp i takst, da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja det er mye penger, men hus-leilighet må man ha Jeg har akkurat svidd av 4000 på et stuebord, men det var på salg så jeg synes jeg gjorde et kupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå