Gå til innhold

Noen som har Quinny Buzz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på den vogna.

Først skal den brukes i forbindelse med maxi cosi, men til sommeen, når småen er et halvt år, er den grei da? Tenker hovedsaklig som vogn på ferie til å begynne med. Har en super Emmaljunga duo edge, men den er jo så diiiger!

Håper noen vil dele erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har og emmaljunga edge og lurer på å kjøpe buzz til maxi cosi og så bruke quinnyen til småturer til sensommeren og ferieturer i fremtiden;)

Lurte først på å kjøpe zapp da, siden den er så liten, men er litt usikker, buzz ser litt mer stabil ut... blir litt usikker... Håper du får noen råd;)

Skrevet

hvilken pris ligger buzz på forresten??

Skrevet

Ser noen selger brukt til 2000.. På barnashus selger dem utstillingsmod til 2990, ordinær pris tror jeg er 3990...

Jeg ville ha en som kan snus begge veier, så jeg kan se ungen, + at det må være behagelig å sove i den... Så jeg tror nok jeg skal prøve å få tak i den! Men håper noen har erfaringer å komme med!!

Skrevet

vet du om buzz kan legges helt ned ryggen på?

Ja jeg og faller litt mot buzz, rett og slett fordi den virker mer anvenlig enn zapp i vanlig bruk..

Skrevet

Den kan ikke legges helt flat, men har ganske god liggestilling alikevel. Kan godt brukes fra barnet er rundt 6 mnd. Men vær obs på at den liggestillingen bare er når sittedelen er vendt fra deg, kan bare legges i hvilestilling med sittedelen mot deg. Men er veldig lett å snu den sittedelen da.

Synes også at den er mer anvenlig enn zappen, den har jo kun sittestilling også. Eneste fordelen er at den blir mindre sammenlagt. Buzz kan også trilles på mer ujevnt underlag. Om forhjulet "streiker" er det bare å løfte framhjulet litt og trille på lufthjulene bak.

Den er mye mer sportsvogn enn zappen samtidig som den er lett å få med, så for barn under 1,5 år må dette være den optimale reisetrille

Skrevet

vi hadde buzz i nøyaktig et døgn. denne var utrolig tungvin (synes vi). måtte ta av sittedelen når den skulle legges sammen, og selve vogna greide jeg aldri å slå sammen. var ikke sterk nok tror jeg... nei, denne var skuffende! jeg liker best de vognene som enkelt slås sammen og bare puttes inn i bilen! :-)

hvis du for det meste skal bruke den med maxicosi-stolen, så synes jeg du skal velge zapp.

zappen har ikke liggefunksjon, og har kun en kjøreretning.

buzz har liggestilling på et vis, mer sånn at bibis blir sittende i en S... noe ikke vi var veldig begeistra for egentlig. samtidig er den knall å trille.

når sant skal sies, så hadde jeg nok heller da ville kjøpt en quinny freestyle comfort! (har hatt denne vogna også!) - om du absolutt vil ha quinny! denne vogna er litt mer anvennelig enn buzz og zapp! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...