Gå til innhold

Svak strek på el test

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk det samme selv i dag,tror det er sånn at streken blir tydeligere ettersom el nærmer seg.Det har iallefall vært sånn med meg.Når el har komt har streken blitt sterk men jeg har faktisk aldri fått helt positiv strek.....? det er merkelig syns jeg...bruker billigtestene jeg da...

Jeg har også bestillt fra billigtester.

Hmmm...

Håper da ikke den er på vei allerede. Da har jeg ikke helt vanlig syklus. Var ferdig med tanta forrige tirsdag. Og jeg som reiser bort onsdag til lørdag.....

Får sørge for å hoppe på samboeren min før han drar på jobb på onsdag og med en gang jeg kommer hjem på lørdag,så er jeg sikker at kanskje noen svømmere kan nå frem imellomtiden ;-)

Annonse

er ikke så gode å skjønne seg på de billigtestene,,,,kjøpte meg digital test nå for noen dager siden og de skal vise et klart svar.Kommer opp et egg visst du har el.Jeg temper i tillegg for å være sikker.

Ja Mor'til'1'kanskje'snart'2 du får hoppe på sambo hehe så krysser vi for at dere rekker det:-)

Jeg el tester for første gang denne pp.....min strek har blitt sterkere og sterkere for hver dag. I går var den nesten like sterk som kontrollstreken, men i dag var den sterkere enn kontrollstreken. Jippi...jeg fant el.. :)...Dvs at dersom jeg får en vanlig 25 dagers syklus denne mnd har jeg el 13 dager før ikm....Spennende med el tester... :)

Lykke til jenter!!

Husk nå å lese BRUKSANVISNINGEN da girls. På de fleste merkene så står det helt klart at en strek som er svakere en kontrollstreken ikke indikerer EL. En slik strek kan komme når som helst i syklusen.

Når DET er sagt - den siste testen før man får utslag er oftest sterkere enn "svak". For de som er opptatt av det - test både morgen og kveld noen måneder så blir det mer forståelig. Men det gjelder ikke alle og ikke alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...