Gå til innhold

Noe som er litt rart her!

Anbefalte innlegg

Har vært prøver lenge nå, og håper ennå... Hadde mens for to uker siden. Venter ikke EL før dag 18-21. Ikke positiv EL- test heller, så det kan ikke være det. Har veldig ømme pupper NÅ???? Men så lenge EL- test er negativ er jeg vel heller ikke gravid?? Bor langt ute på landsbygda, så det er liksom ikke bare å løpe og kjøpe graviditestest:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7994591-noe-som-er-litt-rart-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! Tok en test nå, og den var negativ, så det er nok ingenting. Men puppene er ømmere i dag og i jeg tisser oftere. Kan vel være eggløsning som nærmer seg, men pleier ikke å ha slike symptom på EL.

Jeg brukte(ihvertfall før siste MA før jul) alltid å få ømme pupper like etter EL,og så ga det seg samme dagen som TR dukka opp. Kan jo være at du har hatt EL uten at det har slått ut på testen...?

Tisse gjør jeg hele tida,men det gjorde faktisk mindre av da jeg ble gravid(sikkert siden jeg bare orket litt brødmat pga kvalmen,og den bandt vannet. vanligvis spiser jeg ikke brød,så alt renner rett igjennom!)

Hmm...ikke godt å si hva dette er. Graviditet gir ofte utslag på el testene så har dunegative el tester så er det nok for at du enten ikke er gravid, eller at det ikke gir utslag på testen. Jeg har også opplevd ømme bryster før el... men kan også være at du har hatt el... nei ikke lett dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...