Gå til innhold

Når er det vanlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å at ut baggen i vogna?

Snuppa er over 5 mnd, og eg vurderar å ta ut baggen om ikkje så lenge. Ser ho begynner å fylle den godt. Med voksiposen, blir det likevel lunt om godt sjølv om eg tar vekk baggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 5.5mnd, og jeg byttet til sportsvogn idag..

Baggen passer akkurat, men med mye klær/teppe/dyne - så blir det litt trangt. HUn kan jo ikke sitte selv enda, men sportsvognen kan jo legges ned, så har jeg en fleecepose istedenfor baggen..

( kjøpte duovogn ) Så fryse gjør hun nok ikke...

Skrevet

Jeg har simo kombivogn og tok ut bagen da lillemor var 6mnd. Ble litt for fullt med hun, voksipose, lammeskinn og klær.... Syns vogna er lun selv om ikke bagen står i. Nå bruker jeg utenpåtrekket hele tia, for det dekker for vinden.

Skrevet

Er man nødt til å bytte til sportsvogn når de får beina borti kanten, eller er det greit at de har litt bøyde kne? Lenge igjen til jenta er for stor for vogna, men lurer bare... På butikken sa de at vogna kunne brukes til 1 år, så bytte til sportsdelen.

Skrevet

hadde ikke vært godt om det ble for liten plass... Jeg har en liggeforlenger på min vogn.. Man lager bag vogn av skjermen til baggen ved å legge denne i ben enden.. Lunt og bra når baggen er liten..

Skrevet

Er vel litt avhengig hva slags vogn man har. Mina er snart 5mnd og hun har enda god plass i baggen. Har Simo kombi bruker også voksipose, men fortsatt god plass

Skrevet

Tusen takk for svar. Har ei simo kombi vogn, og baggen er stor, men er ikkje lenge igjen til ho fyller heile plassen.

Fekk ikkje med den skjermen til baggen, men skulle virkelig hatt ein. Kunne sikkert vore veldig lur. Nokon som veit om det går an å få tak i ein? Eller kanskje det er dyrt å etterbestille?

Blir litt trist å ta ut baggen, tenk at jenta har blitt så stor. Ikkje sikkert eg får oppleve så små igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...