Pregnentos Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 har hatt endel stikkinger og "krampe" i magen de siste dagene. men idag er jeg i tillegg kvalm og svimmel. Disse stikkingene er der hele tiden ikke bare når magen strammer seg. Tror slimproppen gikk idag... men vet ikke helt sikker. Er dette tegn på at fødsel nermer seg? våkna også i natt av stikkinger..kan også beskrives som mageknipe på en måte.. noen som vet?
Mikaia Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Staar i svangerskapsboken min at kvalme er et tegn paa begynnende foedsel. I tillegg til aa foele seg veldig troett og sliten. + resten av dine symptomer saa det hoeres ut som noe er paa gang. Spennende! Lykke til!
Frk. Vable Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Spennende, ja! Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men kan jo legge til at det går diare/omgangssyke i Bergen! Både jeg, datteren og samboeren har hatt diare, og det begynte på samme måte... hehe, mageknip, kvalm og svimmel.... Får håpe det er fødselen som starter, da!!!
Pregnentos Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Er fra stavanger område.. Håper ikke det er omgangssyke 3 dager før termin, det ville vært dumt. magen verker fortsatt.. men det er ikke uutholdelig.. Håper fødseen er igang, er så lei av å vente...
Philippa=) Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har også termin om 3 dager har det slik som deg nå, litt kvalm ,svimmel o konstant vondter i magen. Føler meg veldig trøtt å sliten idag...... orker ikke så mye mer enn å ligge på sofaen å lese bok, selv om jeg burde gjort unna litt husarbeid....... i tilfelle fødsel.(hehe) vil så gjerne bli ferdig nåååååå!!!! sender fødestøv til deg!!!
Pregnentos Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 masse fødestøv tilbake:-) Håper det skjer noe for oss snart da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå