Storebror & Lillebror Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg abbonnerer på Elle og Det Nye. God blanding av sladder, mote, gode råd og bra artikler og intervjuer, + litt svada
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Abbonerte på Det Nye før, men synes faktsik det kom ut for ofte..hehe, rakk aldri å lese bladene, noe som resulterte i mange uåpnede blader.. Nå "abbonerer" jeg på foreldre og barn, dvs at vi får dem gjennom jobben til sambo..
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg abonnerer på Det Nye, men tror jeg skal bytte over til Woman, synest det er ett litt bedre blad..)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Abbonerer på Foreldre og Barn. Og når vi flytter slik at vi skal bo på samme sted lenge skal jeg begynne å abbonere på Det Nye og Billy!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Himmel, ja jeg er en skikkelig lesehest! Både bøker og blader. Men nå får jeg jo ikke tid til å lese så mye... Nå abonnerer jeg på Kamille og Bonytt. Har lyst til å abonnere på Mamma og Foreldre og barn også.
MammatilnydeligeElias Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg abbonerer på foreldre&barn og bam! Bam anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå