Gå til innhold

For en viljestyrke disse små har da!!


Leola

Anbefalte innlegg

I går bestemte jeg meg for å ta opp kampen med å få Sofie til å ligge i egen seng.

Hun sovna i fanget til sambo klokka hal 11,og da gikk vi på soverommet, la ho i vogga. Etter 2 minutter begynte hun å gråte. Jeg tok henne opp, ga henne pupp, og hun sovna.La henne i vogga og hun våkna igjen.Tok henne opp et par ganger og hun sovna i hendene mine. Til slutt lå hun rolig i vogga, men våken. Tror jeg dytta inn igjen smokken et par hundre ganger, he he. Hun var så trett at øynene rulla i hodet hennes, men nei, hun skulle IKKE sove. Men til slutt gikk det heldigvis. Tror hun sovna litt over 1, og hun sov helt til hal 6! Tror det var rekord!

Fikk mat (masse!! for puppene var steinharde), sovna selvfølgelig med puppen, så jeg la henne i vogga igjen, og da var det på igjen i nye 2 timer for å få henne til å sove i vogga. Hun sovna vel rundt hal 8 og sov til litt over 9. Da fikk hun mat og sov i senga med meg til vi sto opp. ER imponert over hvordan hun holder ut selv om hun er kanon trøtt! Dette er sånn vugge som henger i taket, så hun blir jo vugget i tillegg, men likevel klarte hun å holde seg våken.

 

2 økter i senga er ikke verst det da. Noen som tror det vil gå seg til dersom jeg fortsetter slik kveld etter kveld? eller er det bortkasta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, må bare gjøre det sånn! Er klart småtassene synes det er koselig å være hos mamma og pappa, men er viktig at de liker å sove i egen seng også!

Jeg har gitt etter og tatt han opp i senga til meg noen ganger, for jeg har vært så trøtt selv og da har han sovnet med en gang! Men de siste nettene har han vært veldig flink, og sovnet i egen seng, både når jeg har lagt han for kvelden og etter nattammingen.

Synes ikke ammingen når jeg ligger i senga er særlig effektiv, og så sover jeg ikke like godt med han oppi hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...