pinglo Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har termin 27 mars 07. Hvilket kjønn blir det? Vil jeg føde før tiden el? Hvordan ser forholdet ut fremover mellom meg og sambo? meg:161183 han: 180682
pinglo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2007 dytter litt,mens jeg venter i spenning.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg får opp jente og at du vil føde etter termin. Forholdet mellom deg og din sambo vil være bra. Dere jobber sammen som et team, og gjør det som skal i et fellesskap. Dette er viktig for at et forhold skal fungere. Jeg får opp at dere snakker ut om problemen etterhvert som de oppstår og at dere oppnår mye ved hjelp av det. Ser ikke noe (særiøse) problemer i forholdet deres. Et godt og solid forhold.
pinglo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Tusen takk for det.! Følte du traff spikeren på hodet der. Har fått beskjed på ul at det mest sannsynlig var jente,men de var ikke helt sikker. Og faktisk så stemmer det at jeg og sambo pleier å ta opp problemene etterhvert som de dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå