Gå til innhold

Februar: Lar dere barnet gråte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når babyen skal sove, er mett og ren og alt er ok. Lar dere da babyen ligge å "sutre" litt? prøver på litt rutine her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det gjør vi , men rutinene kom for mange mnd siden så nå er det bare å gå å legge så sover hun. sjelden det er lyd etter hun er lagd men da må hun bare sutre litt. du hører med en gang om det er noe som er galt på gråtinga.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lar henne ligge å gråte...

men hører fort om hun gråter fordi det er rap...

hun gråt i 2 uker i strekk i 2 timer hver kveld før hun skjønte at jeg ikke tok henne opp igjen. jeg begynte med å gå inn å gi sutten hver 15 minutt ca..så trappa jeg ned...(ville vite at selvom hun måtte ligge å grine, så hadde jeg ikke gått fra henne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. så lenge jeg vet at ikke noe er gale så får hun ligge å sutre litt.. Må ofte inn etter 10-15 min for da står hun i sengen og hopper... Og har hun først kommet seg opp legger hun seg ikke ned igjen selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lar også snuppa gråte litt, men stort sett på kvelden så legger hun seg uten en lyd. Veldig bra rutine på det!

Er verre med soving på dagen, da kan det være en del protester....så vi har en liten utfordring der da vi ofte legger oss sammen med henne på dagen....veldig dum vane, men utrolig koselig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør ikke det - og det er helt uproblematisk. Men leggingen kan ta opp til en halvtime da ;) .. men jeg har nå tid til det så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...