Gå til innhold

Hvor meget sover deres barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror at min jente er slutta med at sove om dagen,hun er kun 17 mnd,er det ikke litt tidligt?

Hun sover fra 19:30 til 8:30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer veldig. Hørt om ettåringer som ikke sover på dagen. Jenta mi sover fortsatt ca en time på dagen (18 mnd), men sover ca 1 timer kortere enn jenta di om natten i stedet.

Skrevet

Har en på snart 13mnd. Han sover ca 1-1,5 timer på dagen.

Legger seg ca 20.00, våkner rundt 04-0430......

Ikke gøy. Han styrer lenge, gjærne ett par timer, før han sovner igjen.

Skrevet

Snuppa vår er snart 15 måneder. Hun sover ca 1,5 time på formiddagen.

Legger seg ca 19 og sover til rundt 06.

Skrevet

Gutten vår, 15 måneder, har hittil ikke sovet mer enn 10,5 timer på natta. Problemet er at han slokner kl 1830... Han sover 1-3 t på dagtid (i gjennomsnitt 1,5 time). Den siste halvannen uka har han sovet 11-11,5 timer på natta og fortsatt ca 1,5 time på dagtid. Deilig for oss, men litt rart at han plutselig trenger mer søvn?!?

Skrevet

hei!

gutten vår på 21 måneder sover fra ca 1900 - ca 0700/0800.

på dagen sover han en økt, og denne økten begynner som regel rundt 11-12 tiden, litt avhengig av når han våknet, og hvor godt han sov på natten. da sover han som regel 2 1/2 time - 4 timer.

sover veldig sjelden etter kl 1500.

synes han sover mye, og ingen av de andre barna vi kjenner sover særlig på dagen, og de er jevngamle.

men, jeg bekymrer meg ikke, han er frisk som er fisk, blid og fornøyd! :-)

Skrevet

Sovner 19:00-19:30 og sover til 07:00-08:30

Sover en økt på dagen alt ettersom nå han blir sliten (ca 4-6 timers lek), men ikke etter klokken 16:00 for da kan det bli vanskelig på kvelden.Sover alt fra 1-3 timer.

Skrevet

Lillemann er snart 2 år. I det siste året har han stort sett sovet 12 timer i døgnet. 10 timer om natta og 2 på dagen.

Skrevet

Takk for alle svar.

Nå sover hun igjen,hm kansje hun bare har tenkt seg at hode seg våken i ny og næ.

Så nå er alt som det pleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...