Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 for seg selv? Eller "blander" der? Jeg vasker Simen sine for seg, men tror jeg begynner å vaske alt sammen snart:)
S Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Vasker alt sammen..dersom jeg skulle vaske junior sine alene hadde haugen med klesvask vokst seg til himmels:) Vasker klærne til barna stort sett på 60 grader.
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Ser ut som at E en min er litt treg gitt...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 her blander jeg våre og magnus sine klær:) Hvis ikke så hadde nok vaskemaskina stått på døgnet rundt....hehe
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Jeg vasker alle klærne i ett. Det har jeg gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Jeg vasker klærne som kan vaskes på 60 på 60,resten på 40. Tror ikke han har lidd av det.
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Jeg vasker også klærne blandet sammen. Men jeg bruker nå da Blenda Sensitive/Neutral på alle klær stort sett. Hender jeg vasker en maskin med bare "voksentøy" i blant, for å få brukt skyllemiddel med litt godlukt... Savner litt deilig lukt av nyvasket tøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå