Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 for seg selv? Eller "blander" der? Jeg vasker Simen sine for seg, men tror jeg begynner å vaske alt sammen snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Vasker alt sammen..dersom jeg skulle vaske junior sine alene hadde haugen med klesvask vokst seg til himmels:) Vasker klærne til barna stort sett på 60 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser ut som at E en min er litt treg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 her blander jeg våre og magnus sine klær:) Hvis ikke så hadde nok vaskemaskina stått på døgnet rundt....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vasker alle klærne i ett. Det har jeg gjort siden vi kom hjem fra sykehuset. Jeg vasker klærne som kan vaskes på 60 på 60,resten på 40. Tror ikke han har lidd av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vasker også klærne blandet sammen. Men jeg bruker nå da Blenda Sensitive/Neutral på alle klær stort sett. Hender jeg vasker en maskin med bare "voksentøy" i blant, for å få brukt skyllemiddel med litt godlukt... Savner litt deilig lukt av nyvasket tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå