Gå til innhold

Hva er det som skjer med meg? :(

Anbefalte innlegg

Er 11 fullgåtte uker nå,var på første svangerskapskontroll forrige mandag..... og det var ikke gøy. Blodtrykk på 90/70(altså lavt),blod i urin og protein +1. Leverte nye prøver til sjekk i dag og ikke noe endring i dem. I tilegg er vekta økt med 11 kg allerede,og har fått vann i kroppen allerede,leggene er som tømmerstokker. Fikk time til legen i morgen,men er veldig bekymret nå etter å ha opplevd 4 SA. Noen andre som har erfaring med dette? Takknemlig for svar...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7993628-hva-er-det-som-skjer-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ikke bra ut. MEN, å ha lavt BT er bedre enn å ha for høyt. Kan jo hende at du har en UVI. Hva sa legen da??

Masse lykke til. Det går nok bra skal du se =)

XXXX alt jeg har for deg =)

det kan være svangerskapsforgiftning, det er nesten alle symptomene en kan få når en har det...bortsett fra at blodtrykket pleier da å være høyt istedenfor lavt.

viss det er det så er det jo selfølgelig ikke kjekt,vertfall ikke så tidlig i svangerskapet.

men min mor hadde svangerskapsforgifting med meg i de 6 siste mnd'e, og det samme hadde jeg med min sønn..i 6 siste mnd...og det gikk bra,men var veldig slitsomt + sykehusopphold med perm i 2 siste mnd'e.

håper ikke du blir skremt av dette, vil bare få frem at viss du har det og har fått det så tidlig så kan det alikevell gå bra, og i de fleste tilfeller gjør det det.

får håpe det ikke er noe alvorlig og at du og barnet har det bra.

ønsker deg masse lykke til,og skal krysse fingrene for at det går bra for deg denne gangen, hvet hvordan det er å være i din situasjon.

klem

Annonse

Hei alle sammen og tusen takk for innlegg, og omtanke. Var hos legen i går,og han sa jeg ikke behøvde å bekymre meg,,,,,men jeg klarer ikke helt å la være heller. Blodtrykket var hvertfall blitt bedre :) Dagene går tregt nå,skal på ny ul den 7. Vi gleder oss så til å se smurfen vår igjen,og se at det fortsatt er liv... Det mååååå det være,, Endelig snart over disse 12 ukene,håper jeg klarer å slappe litt mer av da. 200 dager igjen til termin i dag,,går fremover:) Lykke til alle sammen:)

Kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...