Gå til innhold

forteller dere til noen at dere prøver?

Anbefalte innlegg

Skal prøve på nr to, og har så lyst å fortelle det til noen, men vil liksom ikke at folk skal gå å "vente" på resultat heller.... Og bare jeg går opp en kilo,så tror alle at det er i boks..he he he..

Men det er så spennende, og jeg gleder meg sånn...

Forteller DU det til noen??

Fortsetter under...

Jeg fortalte det til noen venninner da jeg sluttet på pillen. Siden jeg mistet i oktober vet alle at vi prøver, rakk akkurat å fortelle det til de fleste vi kjenner. Det er ikke noe mas, men har fått noen spørsmål..

hehe bra nick du hadde da;o)

Ja dessverre så vet altfor mange det etter en exu i januar 06....var ikke helt planen at familien skulle få vite det menmen sånn er det.De spør heldigvis ikke så mye om det så det er helt greit!

Annonse

Nei, har ikke sagt at vi vil begynne å nå. Men har sagt at jeg ikke vil ha mer en tre år mellom storebror og lillesøsken. (Storebror er født 05). Jeg vet egentlig ikke hvorfor ikke har sagt noe. Kanskje jeg gjør det etterhvert.

Det var hemmelig i begynnelsen... Men etter jeg hadde en SA i november, så vet mamma, pappa, svigerinnen og noen venninner det :) Er egentlig greit å ha noen å snakke med... Da forstår de bedre hvis jeg er i dårlig humør når tanta kommer...

Annonse

etter at vi i jul fikk vite at vi må ha prøverør så har jeg fortalt det til..mamma,lillebror og et søskenbarn som står meg nær :)

trengte virkelig å få det ut...

men vet også at de holder tett da..å de spør ikke med mindre jeg nevner noe først...

må bare si at jeg ble hvertfall 30 kg lettere da jeg fikk ut litt tanker osv....

Til og med naboene mine vet det!!Ikke vet jeg åssen det har skjedd kansje jeg har forsnakka meg en dag???!!!:o/Men håper det blir noe snart ellers tror de vel jeg bare tulla,hehe.Ja,jeg har lagt på meg og flere har spurt mange ganger!Ratrt det der for hvis jeg var det ville jeg jo ha ropt det så høyt at kina hadde hørt det!

Holder ikke hemmlig at vi er utålmodige prøvere, bortsett fra familien vet ikke noe. Men jeg tar meg selv i å prate om "når vi får flere barn...." så de blir vel ikke akkuratt overrasket. Min mor fortalte til sitt barnebarn på 1 år, at hun måtte prate med mammaen og pappaen sin. Si at de måtte prate sammen så hun får søsken. Tror mormor er værpesjuk jeg :o)

Svigermor fisket her om dagen. Mange av venninnene mine er gravide med nr 2 nå, og hun lurte på hvor mange barn, og om jeg kunne tenkt meg å være gravid igjen nå. Jeg svarte klokt....min kusine som har fire barn, har anbefalt meg å har 3 års mellomrom, fordi det er bra for kroppen, og barna klarer mye selv når de er 3år. Svigermor sa at venninnene mine nok hadde vært utsatt for arbeidsuhell hele gjengen. Selv var det jo seks år mellom hennes to....bla bla bla bla.... Sikkert arbeidsuhell hele gjengen, sikkert ;o)

Vi har ikke fortalt det til noen, men etter at vi mistet før jul var det noen få som fikk vite det, og de tipper nok at vi prøver igjen... Skulle ønske de ikke visste, men de var veldig gode å ha i en vond stund, og de ville selvfølgeleig aldri funnet på å mase eller spørre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...