Fått gutt nr 3 :) Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Nå er det bare en dag igjen før ultralyden. Gleder meg sinnsykt. Håper alt er bra og håper vi får vite kjønnet, er litt spent siden jeg har to gutter fra før, men blir glad uansett.
Vorin med nr 3 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Så spennende da!!! Du må gi en lyd når du har vært der. Har selv to gutter og skal på ultralyd om en uke. Både gleder og gruer meg. Lykke til da!!!
Kummin&Lillesel Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg kjenner følelsen, gitt Jeg skal også til ultralyd i morgen, men det er slik dansk nakkefoldsskanning, så jeg er bare 12+6. Ikke noe håp om å se noe kjønn. Men man får se vidunderet, vite om det har alle armer og ben og hjerte og hjerne og muligheten for at det har downs. Pluss at termingen blir finjustert. Spennende. Gleder meg masse, under 24timer igjen!!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Skal gi lyd fra meg ellerpå jeg. Hadde vært ålreit og iallefall hatt en følelse på hva det er, det er kjempe spennende.
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 lykke til, det er deilig å se underet på ultralyden første gangen og selvfølgelig de andre gangene.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Vært på ultralyd nå? Fikk du vite noe mer? Spent....
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har to jenter fra før og skal på ul om to dager. jeg er så spent. Det er litt rart å skulle tenke seg at tredjemann blir av motsatt kjønn, samtidig som det gjør alt enda mer spennende, for det er jo fullt mulig. Håper alt gikk bra med deg i dag da og at du fikk greie på om det var enda en prins....eller sjokk, en liten prinsesse!!!
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Hei. Takk, det gikk kjempe bra idag, den lille var aktiv og alt så bra ut:)¨ Det var utrolig herlig å se og vi fikk med oss noen kjempe fine bilder hjem. Vi fikk ikke vite om det var en gutt eller jente der inne pgr av at den lille klemte lårene sammens, litt sjenert kanskje Men så lenge jeg er så nysgjerrig av meg, er veldig spent på om det blir en gutt til eller om jeg skal også bli mamma til ei jente, så er jeg nødt til å bestille meg time hos priv om ikke så lenge. Klarer ikke å vente til barnet skal ut jeg. Ser opp til de som klarer det, litt for utålmodig jeg. En ting er sikkert, jeg blir fornøyd uansett, er allerede forelsket i den lille i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå