Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt mindre og mindre på oss etter at jeg ble gravid, gitt... En gang i uka, maks. Han sier at han rett og slett ikke trenger det så mye som før. Tar vel ikke så mye initiativ jeg heller, da :) Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en gang i mnd kanskje? Svært liten lyst gitt... tror ikke gubben er så happy for det men det fårn tåle :) hihi

Skrevet

blir veldi sjelden her. har mistet lysten helt.

han liker ikke det for alt i verden, men han er nå praktisk talt avhenig og, da...

hvis jeg er så dum å nevner jeg har lyst i kveld kanskje og noe skjer så det går over, blir han enda mer grinete, og kan gå rundt å være spydig i flere dager ettepå.. noe som ikke hjelper på lysten=P

hehe...

men overlever jo...

Skrevet

Det har variert litt... De to siste ukene har det vært litt lite, men gjennomsnittlig vil jeg tro vi har sex 3 ganger i uken.

Skrevet

jeg har vært helt anti fram til de 2 siste ukene.er 17+4

men nå byner det og hjelpe veldig. noe jeg tror sambo er veldig glad for,han har vært litt nedfor tror jeg.hehe

Skrevet

Altfor sjelden!! En gang i uka kansje... Kan være to ganger.. Men det er ikke så heftig som før da.. :/

Men sier han oxo at han ikke har samme behovet som før nå når jeg er gravid. Han oxo vil ligge å kose å kjenne på babyen sparker når vi har lagt oss. det er ikke sex han tenker på med det første..

menmen. har det kjempebra ellers da :) syns han har blitt mye mer nærgående og kosete enn før. !

Skrevet

Så og si aldri.. Har hatt sex 3 ganger siden jeg ble gravid..dvs ca 1 gang i mnd det da..

Skrevet

Har hatt sex to ganger etter positiv test. Er i uke 28 nå.....

Skrevet

Varierer veldig. Alt fra to ganger om dagen til en gang i uka.

Skrevet

Ikke så ofte som vi sikkert burde, blir vel i snitt 2-3 dager i uken, er mest jeg om holder igjen uten at jeg helt skjønner hvorfor, sexen er jo mye bedre når jeg er gravid av en eller annen grunn, men så er det litt turn-off med sparkende baby også da, hehe...

Skrevet

Blir mindre og mindre av det, gitt! Lysten er jo der... vel, noen ganger... men stort sett orker jeg bare ikke... I tillegg har jeg problemer med magen om dagen, så da er det ikke noe behagelig. Kanskje vi har sex 1-2 ganger i måneden?... Har gått nedover først i det siste, er 18+6 i dag..

Skrevet

i mitt forrige svangerskap var sexlysten totalt borte,,

men derimot denne gangen..har aldri hatt bedre sexlyst tror jeg... en gang om dagen er ikke uvanlig..=)

Skrevet

Uff, altfor sjelden. Det blir ikke mangen gangene i mnd, kanskje et par ganger i mnd.. Og det værste er, det er samboeren som ikke vil noe særlig, ikke jeg.. føler meg ikke mye verd liksom..Ikke noe veldig god følelse.. men, men, håper på bedre tider.

Skrevet

Omtrent ALDRI Ingen sexlyst lenger

Skrevet

ikke vi heller , er i uke 26+ har hatt sex 2-3 ganger ett testet positiv.. jeg har lyst men ikke han :-(

Skrevet

He he, det er godt å se at jeg ikke er alene!!

Har fra liten til ingen sex lyst, men en gang i blandt så må jeg nesten gi litt etter... stakkar, litt synd på han og da...

Er 25+ nå og har hatt sex ca hver 3 uke tror jeg..

Skrevet

Jeg har også 0 sexlyst for tiden, noe som er veldig ulikt meg. Skyldes visst progesteronet, har jeg lest.

Skrevet

Har mer sex nå enn før jeg ble gravid! Sexlysten er på topp, den. Har da sex flere ganger i uka. 3-5 ganger kanskje. Begge tar initiativ. :o)..Får håpe det varer. Blir lett litt klønete med den store magen. hehe.

Skrevet

Nesten aldri. Jeg blir kvalm bare han prøver å kysse meg. Ikke så koselig nei.....

Skrevet

Mannen min klarer ikke å ha sex på den vanlige måten, fordi han bare tenker på at det er noen der inne...hihi. Blir heller til at vi ligger å koser eller onanerer sammen. Så sex med penetrering har det ikke blitt siden vi fant ut at jeg var gravid. Men koser sånn omtrent en gang i uka.

Skrevet

Omlag ein gong i veka på oss også, kjem litt an på lyst og form (nokre gonger vil eg liksom ha tre gonger om dagen, også går det over ei veke til neste gong eg vil...)

Men har funne ut at det er veldig bra sjølv om eg ikkje har vore så gira - ofte følt litt at han skal få sex fordi det er synd på han som har så lyst, og når vi først kjem i gang set eg like stor pris på det som han.

Skrevet

Det varierer veldig.i første trimester var det så og si aldri,mens nå i andre trimseter,føler jeg at sexlysten bare stiger:o)de siste tre dager har det vært hver dag,og kjenner at det er stemmning for noe i kveld også,slik har det ikke vært siden det første året vi var sammen.

Herlig,må vel bare nyte det så lenge det varer;)selv om det ikke går så vilt for seg,er liksom litt engstelig for magen.men fart er ikke alt..

Skrevet

Vi har ca 1 til 2 ganger i uka....

Skrevet

tja..varierer jo da..men mellom 3-6 ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...