Gå til innhold

Hei,se på dette(håper på svar)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hae hørt at det ikke er bra å bruke leketøy under sexs når man er gravid....noen som kan forklare meg dette? Henner sambo og jeg liker å "leke" oss litt se hehe..... jeg er jo høygravid nå,32dager igjenn....kan det skade barnet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel med hva og hvaordan dere leker da...???!?!

Egentlig ikke ute etter detaljer men...

Skrevet

KLIPPET UT FRA BARNIMAGEN SIN INFO:

Man skal være forsiktig med sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok.

Skrevet

vibrator inni skjeden er visst ikke å anbefale, har jeg hørt.

Skrevet

Eneste jeg har hørt man ikke skal gjøre er å bruke vibrator inni deg..for det kan sette igang fødselen for tidlig.Men kan godt bruke den på klitoris...det gjør ingenting

Skrevet

Hmmmmmmm. Kanskje det blir det neste "store" igangsettings-middelet? Hvis det er sant at det kan sette i gang fødselen, mener jeg. Sikkert mange som vil hive seg på det..

For noen år siden ble jeg fortalt av JM at en ikke burde bruke den inni pga av at det kunne forstyrre babyens hjertefrekvens, men ser ut som om de har gått bor fra det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...