Gå til innhold

Hei! Sniker meg sakte men sikkert inn her

Anbefalte innlegg

Jeg bor på Askøy utenfor Bergen og skal bli 2 barnsmamma i mai. Termin er satt til 31.mai og ul viser at vi venter en liten jente. Vi har en skjønn gutt på snart 2,5 år fra før og gleder oss veldig til familieforøkelsen.

Jeg har ofte vært inne her og lest, men fant ut at det var på tide at jeg gjorde meg til kjenne!

Lykke til med svangerskapet jenter!

Fortsetter under...

Hei og velkommen til mai-klubben!

Jeg venter gutt nr 2 i begynnelsen av mai. Gutten jeg har fra før ble 2 nå i romjulen. Gleder oss veldig til lillebror kommer.

Lykke til med svangerskapet til dere alle! :-)

Hei og takk for alle hyggelige velkomst-hilsner!

For å svare på spørsmålene dine Divinity så har formen vært veldig opp og ned denne gangen. Var sykmeldt p.g.a. kvalme og utmattethet (hvis man kan kalle det det) i mellom uke 6 og 9. Har siden det vært i veldig god form, men er nå litt plaget av bekkenløsning og helt utslått av bekkenløsning. Merker at dette begynner å ta på, men for all del; jeg har det veldig fint og er verdens lykkeligst snart to-barnsmamma!!!!

Magen? Ja, den kom tidlig denne gangen. Kunne vel se det allerede da jeg var 12-13 uker på vei. Nå (uke 24) er det en veldig synlig babykul midt på magen!

Lykke til med svangerskapet jenter!

PS: håper på noen Bergenstreff utover våren

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...