Gå til innhold

JENTER SE HIT... PLEASE KAN MANGE SVARE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er andregangs fødende i uke 37+3 har lenge hatt mensenmuringer men igår hadde jeg kynnere hele dagen ca 5-10 min mellomrom og de ble vondere og vondere igår kveld når jeg lå i senga var det skikkelig vondt og jeg var nøtt til og konsentrere meg.

hadde det ikke sånn forrige fødsel for da startet bare riene med engang så hadde aldri sånne murringer og sånn..

må slimproppen ha blod i seg når jeg tørket meg igår kom det ut noe veldig tjukkt og klumpete, har veldig mye utflod om dagen men den er veldig tynn (sorry detaljer) var ikke så mye bare en tjukk strimmle liksom.

noen som har det sånn her eller kan det tyde på at fødselen er rundt hjørne??

veldig takknemlig for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen min hadde ikke blod i seg... den gikk på en tirsdag, onsdag begynte jeg å blø litt, slimblod og torsdag kom lillegutt.. Mye kynnere hadde jeg også hatt siden proppen gikk, så ting kan være rundt hjørnet, eller du kan være uheldig å gå med masse kynnere i mange dager... Håper ting skjer snart ihvertfall!

Lykke til

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg villet ringt sykehuset og forklart det slik de har gjort det her....Bedre med en sjekk for mye enn for lite... Hakke så mye erfaring fra det omr. jeg så jeg tørr ikke og svare deg på dette..Venter på mine første nurk jeg også..

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...