*bolla pinnsvin* Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 I dag klarte jeg å gjøre det jeg har tenkt på lenge, nemlig å lage hjemmelaget middag til Sigurd! Kokte opp potet, gulrot og en boks med mais, stappet alt i mikseren og tok oppi en liten skje smør. Han syntes det var kjempegodt og var helt vill! Skreik og bar seg da det var tomt! Hurra! Får lage mer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Såbra! Jeg fant en fin link til barnemat idag også. Der sto det mye godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 barnemat.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå